Ingezonden persbericht


Persbericht


- Voor onmiddellijke publicatie -

Amsterdam, 26 november 2008

Jungle Rating gaat verder als Jungle Minds

Internetadviesbureau Jungle Rating heet vanaf vandaag: Jungle Minds. Tegelijk met deze nieuwe naam presenteert het bureau haar visie op de toekomst: digitale identiteiten, persoonlijke netwerken en de lego economie.

Werkterrein verbreed

Sinds de oprichting, acht jaar geleden, heeft het bureau haar werkterrein geleidelijk uitgebreid tot een adviesbureau met een drietal diensten: Onderzoek, Advies en Interim. De naam is gewijzigd in Jungle Minds. "Deze naam benadrukt de mensen achter ons bureau. Want het zijn onze medewerkers die samen met de klant online resultaten behalen. Met onze onderzoeken, adviezen en interimdiensten zorgen we ervoor dat ondernemingen en instellingen de kansen van het internet maximaal gaan benutten," aldus Geert-Jan Smits, directeur van Jungle Minds.

Visie op 2015

De naamswijziging vormde de aanleiding om met het voltallige personeel, maar ook met klanten, relaties, journalisten en bloggers de discussie aan te gaan over de internetwereld in 2015. Belangrijke trends die Jungle Minds identificeert, zijn:


- De opkomst van digitale identiteiten: meer persoonlijke dienstverlening met inzet van digitale paspoorten


- De kracht van persoonlijke netwerken: informatievoorziening en verkoop verschuift van bedrijven naar netwerken: het wantrouwen van de marketeer zet door


- De vervolmaking van de lego economie, mogelijk gemaakt door standaardisatie, 'widgetisatie' en toenemende personalisatie van producten en diensten.

Het is de stellige overtuiging van Jungle Minds dat innovaties op het gebied van technologie en internet alleen kans van slagen hebben als ze beantwoorden aan de bestaande behoefte van de mens.

Over Jungle Minds

Jungle Minds is een toonaangevend internetadviesbureau dat adviseert aan de top-200 bedrijven van Nederland en België en werkt voor de hardcore internetbedrijven. Bij het bureau werken ruim 35 internetprofessionals en interimmers. Met een centrale vestiging in Amsterdam richt zij zich voor 100% op internet. Daarin heeft zij één helder streven: gaan voor zichtbaar resultaat.


- einde bericht -

In een viertal columns beschrijft Joost Steins Bisschop, partner van Jungle Minds, de visie van het bureau op de klant, de bank, de reiswinkel en de corporate website in 2015.

Voor meer informatie over Jungle Minds en/of de columns kunt u contact opnemen met:

Geert-Jan Smits, Directeur Jungle Minds

(E) geertjan.smits@jungleminds.nl

Jungle Minds

Weesperstraat 81

1018 VN Amsterdam

(T) 020 - 514 14 14

(F) 020 - 330 9 571

(E) info@jungleminds.nl

(W) www.jungleminds.nl