FloraHolland


Noviteiten in de spotlights

Zowel voor kwekers als kopers zijn noviteiten een zeer belangrijk middel om een onderscheidende positie op de internationale markt te behalen. Daarom biedt FloraHolland een uitgebreid dienstenpakket aan om de introductie van een noviteit bij uw klant zo goed mogelijk te laten verlopen. Het onder de aandacht brengen van noviteiten bij de consument is daar een belangrijk onderdeel van.

Beurzen
FloraHolland brengt de noviteiten onder de aandacht van een breed publiek door ze te tonen op handelsbeurzen van
FloraHolland, (inter)nationale vakbeurzen en bij productpresentaties. Zo presenteert FloraHolland noviteiten bijvoorbeeld tijdens beurzen als de GLEE en IPM-Essen. Ook geven wij nieuwe producten een prominente plek bij Cash & Carry's, in de presentatieruimtes bij de klokken, bij FloraHolland Connect en bij exporteurs.

FloraHolland Award

Om het ontwikkelen van nieuwe producten te stimuleren, reikt FloraHolland elk jaar de FloraHolland Award uit. Een vakjury kent jaarlijks de FloraHolland Award toe in de vier categorieën: snijbloemen, kamerplanten, tuinplanten en concepten. De uitreiking van de FloraHolland Award vindt eenmaal per jaar plaats.