FloraHolland
Noviteiten in de spotlights
Zowel voor kwekers als kopers zijn noviteiten een zeer belangrijk
middel om een onderscheidende positie op de internationale markt te
behalen. Daarom biedt FloraHolland een uitgebreid dienstenpakket aan
om de introductie van een noviteit bij uw klant zo goed mogelijk te
laten verlopen. Het onder de aandacht brengen van noviteiten bij de
consument is daar een belangrijk onderdeel van.
Beurzen
FloraHolland brengt de noviteiten onder de aandacht van een breed
publiek door ze te tonen op handelsbeurzen van
FloraHolland, (inter)nationale vakbeurzen en bij productpresentaties.
Zo presenteert FloraHolland noviteiten bijvoorbeeld tijdens beurzen
als de GLEE en IPM-Essen. Ook geven wij nieuwe producten een
prominente plek bij Cash & Carry's, in de presentatieruimtes bij de
klokken, bij FloraHolland Connect en bij exporteurs.
FloraHolland Award
Om het ontwikkelen van nieuwe producten te stimuleren, reikt
FloraHolland elk jaar de FloraHolland Award uit. Een vakjury kent
jaarlijks de FloraHolland Award toe in de vier categorieën:
snijbloemen, kamerplanten, tuinplanten en concepten. De uitreiking van
de FloraHolland Award vindt eenmaal per jaar plaats.