Nederlandse Vereniging van Journalisten
3e Nationale Customer Media Congres: Succes is ook lef om te doen
woensdag 26 november 2008 | 09:30 - 17:00 uur | Philharmonie, Lange
Begijnestraat 11 (nabij Klokhuisplein) in Haarlem
Het 3e Nationale Customer Media Congres vindt plaats op 26 november in
de Philharmonie te Haarlem. Met Jeroen Smit als dagvoorzitter. Met
interessante cases, een discussie forum en met een spetterende
afsluiting met diner, de uitreiking van de customer media awards en
een feest.
9.30 Opening door dagvoorzitter Jeroen Smit (BNR/NOVA)
9.40 Mark Deuze, Professor of Journalism and New Media, Leiden
University (NL) & Telecommunications, Indiana University (USA). Hebben
de nieuwe media veel invloed op de journalistiek?
10.10 Colette Cloosterman-Van Eerd, commercieel directeur van Jumbo
Supermarkten durft het gevecht met Albert Heijn aan. Een
klantentijdschrift is een wezenlijk onderdeel van de strijdwapens.
10.40 Koffiepauze
11.00. Rainbow China is een van de succesvolle custom publishiers in
China. General Manager Lisa Meng en haar visie op customer media in de
snelst groeiende economie ter wereld.
11.25 Mike Koedinger over 's wereld beste, verrrassende en innovatieve
onafhankelijke tijdschriften.
11.55 Financiële crisis raakt de echte economie wereldwijd. Wat
betekent dit voor relatiemagazines?
12.30 Lunch
13.45 Prof. dr. Edith Smit. "Op maat" de toekomst in? Informatie, in
een mooi jasje, dat speciaal voor jou is gemaakt. Segmenteren,
personaliseren, customization, tailor-made.
14.15 Marina Specht, CEO van MRM WW in Madrid, Spanje.
14.45 Theepauze
15.10 Enrico Bossan, van Colors over zijn blad, een van de
toonaangevende corporate magazines in de werels.
Meer informatie
Villamedia is een uitgave van de Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Hoofdredactie
Dolf Rogmans
Redactie
* Trudy van de Ven
* Lars Pasveer
* Damiaan van Eeten
* Niels van Tongeren
Contact met de redactie
Postadres
Villamedia, p/a NVJ,
Johannes Vermeerstraat 22,
1071 DR Amsterdam.
Telefoon
020 - 67 66 771