Ingezonden persbericht

()

- PERSBERICHT -

Jort Kelder presenteert Big Idea Contest 2008

Hoofddorp, 22 oktober 2008 - De Big Idea Contest, de ideeënwedstrijd voor creatieve en innovatieve ideeën van Sanoma Uitgevers, wordt dit jaar gepresenteerd door Jort Kelder. Als ondernemer in hart en nieren is Kelder enthousiast over het initiatief.

()
Door deze wedstrijd krijgt iedereen met een innovatief idee voor online, print, mobiel of events de kans om zich te presenteren aan invloedrijke professionals uit de mediawereld.

De televisiepersoonlijkheid presenteert op 25 november en 4 december de halve finale en finale van de Big Idea Contest bij Sanoma Uitgevers in Hoofddorp. Als oud hoofdredacteur van Quote en presentator van ideeënprogramma Dragon's Den is Jort Kelder dé aangewezen persoon om het spektakel te presenteren.

Inschrijven kan tot 31 oktober op www.bigideacontest.nl. Er zijn al een kleine 90 inzendingen binnen! Uit alle inzendingen worden de twintig beste ideeën geselecteerd door een vakjury. Deze genomineerden krijgen de kans om tijdens een elevator pitch het publiek en jury ervan te overtuigen dat hun idee de allerbeste is. Uiteindelijk maken twee van de zeven finalisten kans op een geldbedrag van ¤ 2.500. Daarnaast onderzoekt Sanoma Uitgevers samen met de finalisten of de winnende ideeën uitgevoerd kunnen worden.

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl.

Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.

Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op: www.pinkribbonmagazine.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht