Ingezonden persbericht


Limited Edition 24k GOLD METAL

's Werelds dunste Bluetooth headset is nu beschikbaar in glanzend goud!

Parijs, Frankrijk, 25 november 2008 - Bluetrek, een merk van de ModeLabs Group, kondigt aan dat de Metal, een extreem dunne en lichtgewicht Bluetooth headset, nu beschikbaar in een limited edition bekleed met 24 karaats goud.

Bluetrek's Gold Metal biedt een verfijnd, unisex design dat klasse uitstraalt. Dankzij deze nieuwe versie, die alleen verschijnt als limited edition, staat de Metal dit modeseizoen absoluut in de spotlights.

Gouden glamour
Maak het uw goede voornemen voor het nieuwe jaar om wat glamour in uw leven te brengen met de elegante, met goud beklede Metal - ideaal voor zowel mannen als vrouwen.

Limited edition
Deze editie combineert alle kwaliteiten van de reeds gelanceerde Metal in zwart en zilver met een aantal echte voordelen:
- Superslank design: slechts 4,2 mm dun en een gewicht van 5,6 gram
- Luxe afwerking met unieke gepolijste metalen behuizing
- Speciale mini USB adapter om direct op uw computer op te laden
- Handige clip om de headset aan uw riem te bevestigen

De Gold Metal komt in een speciale leren geschenkverpakking.

Technische specificaties:

* Gesprekstijd: tot 5 uur

* Stand-bytijd: tot 7 dagen

* Afmetingen: 49,8 mm x 15,6 mm x 4,2 mm
* Gewicht: 5,6 gram

* Kleuropties: zwart, zilver, goud

* Bereik: tot 10 meter

* Bluetooth specificatie: V2.0

* LED verlichting om status van de headset aan te geven
* 2 maten oorcontouren

* 6 soorten speaker covers: klassiek of in het oor - beschikbaar in 3 maten
* Riemclip

* USB autolader

* USB adapter

* Leren geschenkverpakking voor gouden versie (afmetingen: 13,5 cm x 9,5 cm x 8,5 cm).
* Compatibel met alle Bluetooth telefoons

De Gold Metal zal beschikbaar zijn in december 2008 voor een adviesverkoopprijs van ¤ 79,00.

Voor beelden en testexemplaren kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.

About Bluetrek - www.bluetrek.com

Bluetrek, the creator of universally compatible Bluetooth products, has, since 2001, applied its technical and engineering Bluetooth expertise to design innovative and groundbreaking consumer products and brands, impacting the world of mobile accessories. Building on the phenomenal success of the G2 headset, Bluetrek continually drives new collections of mono and stereo headsets as well as Bluetooth car kits, blending unique design with product performance.

Frequently recognised for its design concepts, Bluetrek recently won the Innovations 2007 Design and Engineering Awards at CES 2007 in Las Vegas for the X2 and ST1 headsets. The Bluetrek SurfaceSound Compact car kit was also named 'Best of Show' at Macworld 2008 in the US. The company's products are sold through mobile operators and leading retailers in more than 40 countries.

Bluetrek(TM) is a brand of ModeLabs Group.

About ModeLabs Group - www.modelabs.com

ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On DemandTM' offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.

Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.

ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist - Paris (code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).

Perscontact:
Gerdine Lindhout
Open2Europe - PR Consultant
Tel: +33(0)1 55 02 27 88
g.lindhout@open2europe.com