Home Zoeken Sitemap Contact

NRIT - media


Diverse gratis toegankelijke lezingen van NRIT en GfK

NRIT Media en haar partners NRIT Onderzoek en GfK Panel Services Benelux zijn op de Leisure & Sport Totaal beurs aanwezig met diverse lezingen. Deze beurs wordt van 25 t/m 27 november 2008 georganiseerd in Ahoy Rotterdam. Toegang tot de beurs en de lezingen is gratis. U moet zich wel vooraf registreren. De beurs kent een uitgebreid inhoudelijk programma. Klik hier voor een totaaloverzicht.

Hieronder de bijdragen van NRIT en GfK op een rijtje:
---

dinsdag 25 november 11.00-11.30 uur:

Wellness in Nederland , 2008

GfK Panel Services Benelux, dhr. Peter Gouw

Locatie: Ahoy Leisure & Sport Theater

De maatschappij wordt steeds complexer, alles gaat sneller, iedereen is drukker en prestaties worden steeds verder hoog gezweept. In deze hectiek is wellness voor velen een uitkomst om even uit de trendmolen te springen. Maar hoe krijgt u het voor elkaar de juiste doelgroep aan te spreken, wat willen zij en tegen welke prijs? Hoe kunt u potentiële klanten overhalen? Hoe staat het met de wellness trend in home versus bezoek aan professionele wellnesscentra? Hoe zit het met uw concurrentie en met uw indirecte concurrenten - andere (sportieve) vrijetijdsbestedingen? Laat u bijpraten door GfK, en weet waar uw kansen liggen volgens consumenten in Nederland.


---

woensdag 26 november 13.00-13.30 uur

De wensen en voorkeuren van vakantiebungalowgasten

NRIT Onderzoek, dhr. Walter Wildhagen

Locatie: Ahoy Leisure & Sport Theater

GfK en NRIT voeren momenteel een grootschalig onderzoek uit naar de Nederlandse bungalowsector. Onderdeel van dit project is een onderzoek naar de wensen en voorkeuren van Nederlandse vakantiegangers op het gebied van bungalowvakanties. Wie is die bungalowgast, welke voorzieningen in de bungalow en op het park zijn belangrijk, welke activiteiten onderneemt hij tijdens zijn vakantie. Een presentatie die eenieder die professioneel betrokken is bij de Nederlandse bungalowsector, niet mag missen!


---

woensdag 26 november 13.45-14.15 uur

De GfK Vakantie & Vrije Tijd Monitor (VVM)

GfK Panel Services Benelux, dhr. Peter Gouw

Locatie: Ahoy Leisure & Sport Theater

Er zijn in de markt diverse rapporten beschikbaar over het vakantiegedrag van Nederlanders. Maar wat ontbreekt is dat u en uw klanten centraal staan in deze rapporten. GfK heeft in samenwerking met NRIT hier verandering in aangebracht. U krijgt uw marktpotentie en concurrentie keurig op een dienblad aangereikt vanuit uw marktoriëntatie. Uw kansen staan centraal. Diepgang en duidelijke antwoorden mag u van ons verwachten. Graag laten wij u zien wat de nieuwe marktstandaard is op het terrein van Vakantie & Vrije Tijd.


---

woensdag 26 november 15.00-15.30 uur

Dagrecreatie in Nederland

NRIT Onderzoek, mevr. Anke Raeijmakers en Centraal Bureau voor de Statistiek, dhr. Maico Hoksbergen

Locatie: Ahoy Leisure & Sport Theater

Op de dagrecreatieve markt hebben zich de afgelopen jaren heel wat ontwikkelingen voorgedaan. Men maakt minder uitstapjes, maar geeft er gemiddeld wel meer geld aan uit. Daarnaast zijn sommige activiteiten populairder geworden en hebben weer andere aan interesse bij de Nederlandse consument moeten inboeten. Op basis van de nieuwste CBS-statistieken praat Anke Raeijmaekers u bij over de belangrijkste ontwikkelingen in dagrecreatie tussen 1990 en 2007.


---

donderdag 27 november 11.00-11.30 uur

Fitness in Nederland 2008

GfK Panel Services Benelux, dhr. Peter Gouw

Locatie: Ahoy Leisure & Sport Theater

Een aantal trends spelen fitnessbedrijven positief in de kaart, zoals obesitas en de aandacht voor meer bewegen en gezonder leven. Is dit voldoende om achterover te leunen, want de business komt toch wel? Nee natuurlijk niet, u zult moeten blijven knokken voor uw plek in de markt. Om uw klanten te behouden en nieuwe aan te trekken. Uit het onderzoek van GfK komt onder meer naar voren, als u de doelgroep van ex-fitnessers massaal wenst aan te spreken, de volgende slogan: Keep it simple! Keep it cheap!. Wordt u de Ryan Air van de fitnesswereld? Of zit u hier helemaal niet op te wachten en richt u zich op een ander segement? Wat willen uw (potentiële) klanten? Waar liggen uw kansen volgens consumenten, waar zit de groei? Hoe hier slim op inspelen. GfK gaat graag samen met u in de slag om dit bloot te leggen.


---

NRIT Media

Paardeweide 3

4824 EH BREDA

T: 076 542 06 00

M: info@nrit.nl

W: www.nrit.nl

Geplaatst op: 24-11-2008 09:04:00 uur.