Ingezonden persbericht
Persbericht
Trinicom nummer 1 Oost Nederland 'High Growth Awards'
Wilp, 24 november 2008 - Trinicom is tijdens de 'High Growth Awards' dankzij een groei van bijna 100% verkozen tot nummer 1 van Oost Nederland. In de top 10 van heel Nederland eindigde zij op de negende plek. Ook twee klanten van Trinicom namen een award in ontvangst; Beins Travelgroup (oftewel Cheaptickets.nl) en Albumprinter werden respectievelijk eerste en vierde van heel Nederland.
De 'High Growth Awards' uitreikingen vonden dinsdag 18 november plaats in Hotel Theater Figi te Zeist. Deze awards - die jaarlijks uitgereikt worden - zijn bedoeld voor ondernemingen van Nederlandse origine, die in de afgelopen drie jaar een aanzienlijke omzetgroei hebben gerealiseerd. Hierbij speel zowel de kwantitatieve groei een rol als de kwaliteit van de groei. (Bron: www.highgrowthawards.nl)
Twee Trinicom klanten zagen zich genomineerd en mogen zich scharen onder de winnaars; Beins Travelgroup mag zichzelf nummer 1 van Nederland noemen met een groei van 210%, Albumprinter werd nummer 4 van Nederland met een groei van 385%.
"Wij waren al zeer trots op onze groei van 94.08%, maar deze award maakt dat gevoel nog sterker", meent Wilco Rietberg, CEO van Trinicom. "Deze nominatie is een erkenning voor onze activiteiten de laatste jaren. Natuurlijk willen wij ook onze klanten Beins Travelgroup en Albumprinter van harte feliciteren."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: marleen@influx-pr.com.