Persbericht | |
|November 2008 | | | |van Sales en Marketing team naar A-team: | |Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre sterk de | |toekomst in | | | |Het 408 kamers tellende Mövenpick Hotel Amsterdam | |City Centre heeft haar Sales en Marketing Team | |versterkt met Senior Sales Manager Dewi Soerodongso. | |Het sales & marketing team, onder leiding van | |Director of Sales & Marketing Ingmar Sloothaak, is nu| |compleet. | | |Dewi Soerodongso is in haar nieuwe functie samen met haar uit drie collega's bestaande pro-active Sales team verantwoordelijk voor het constructief en onderscheidend bewerken van de markt, op zowel nationaal als internationaal niveau. Bij haar vorige werkgever Hilton International heeft zij uitvoerig saleservaring opgedaan. Deze ervaring komt uitstekend van pas in een relatief kleine en volop in beweging zijnde hotelorganisatie als Mövenpick Hotels & Resorts.
Daarnaast is Friso Stilma benoemd tot Conference & Events Sales Manager. Zijn ruime ervaring in de Event Planning bij grote Food & Beverage hotels in Nederland, zoals Renaissance Amsterdam en Hotels van Oranje, maken hem tot de juiste persoon om zijn team aan te sturen. Om de verkoopprocessen en planning zo effectief en efficiënt mogelijk te laten verlopen, is besloten zijn afdeling op te splitsen in C&E Sales en Event Planning en is het team uitgebreid met een drietal extra posities.
Gijs van Leverink ondersteunt het team als Marketing Executive en houdt zich bezig met het opzetten van marketing activiteiten, ontwikkeling en beheer van alle uitingen/drukwerk en profileringkansen voor het hotel. Hij is al sinds de opening in 2006 werkzaam in het hotel, waar hij als project manager F&B begonnen is. Tijdens zijn project management periode heeft hij laten zien dat hij over een grote dosis creativiteit, ICT vaardigheden en motivatie beschikt, waardoor hij de perfecte kandidaat is om zichzelf binnen de marketing discipline verder te ontwikkelen.
Net als Sloothaak is Lisette Schaefer ook vanaf de pre-opening fase werkzaam bij het hotel, in de positie als Revenue Manager. Zij heeft jarenlang ervaring opgedaan binnen Revenue en Business Development discipline in zowel de internationale als specifiek Amsterdamse hotellerie. Als Revenu Manager houdt zij het prijsbeleid en de bezetting van het hotel in de gaten. Lisette Schaefer stuurt bovendien het reserveringsteam aan dat onder leiding staat van Reservations Supervisor Desiree Backer.
Albert Rouwendal, algemeen directeur van het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, over de benoemingen: "De hotelbusiness is vooral een 'peoples business', waardoor het van belang is om goed personeel te hebben. Bovendien gaat het goed met het hotel en dat willen we graag zo houden. Wij zijn dan ook erg blij met de nieuwe invulling van deze sleutelposities onder de professionele en bezielende leiding van Ingmar en Lisette. Het betekent dat wij nu een gedreven, creatief, ervaren en vooral zeer gastgericht team hebben, waarmee we op volle kracht vooruit kunnen."
Mövenpick Hotels & Resorts is een hotelbeheeronderneming in de premiumklasse. De keten heeft meer dan 12.000 medewerkers in dienst en is met 90 bestaande hotels en hotels in aanbouw vertegenwoordigd in 26 landen. De onderneming concentreert zich op haar kernmarkten in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië. De van oorsprong Zwitserse internationale hotelgroep maakt gestage vorderingen met haar uitbreidingsplannen en wil in 2010 haar portfolio uitgebreid hebben tot 100 hotels. Mövenpick Hotels & Resorts is in het vier- en vijfsterrensegment sterk vertegenwoordigd met twee accommodatietypes: zaken- en vergaderhotels, en vakantieresorts. De hotelgroep staat synoniem voor compromisloze kwaliteit van producten en diensten is eigendom van Mövenpick Holding (66,7 %) en Kingdom Group (33,3 %).
---- --
|Persbericht | |November 2008 | | | | | | | |Get in shape and feel the rythm | |Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre letterlijk en | |figuurlijk in beweging | | | |Het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre confronteert | |zijn nieuwe complete Sales en Marketing team op ludieke| |wijze met alle mogelijkheden die het hotel zijn gasten | |te beiden heeft. | | | |Op vrijdag 31 oktober jongstleden kon het volledige | |Sales en Marketingteam genieten van een wel heel | |bijzonder inpandig uitje. Onder het thema 'Get in shape| |and feel the rythm' kon het team kennismaken met alle | |facetten van, en alle mogelijkheden die het Mövenpick | |Hotel Amsterdam City Centre zijn gasten te bieden | |heeft. | | | |Zo kon het team, naast een meeting, genieten van een | |Pilates klas in het eigen Health Centre van het hotel. | |Ook was er ruimte voor persoonlijke ontspanning in de | |vorm van massage, een optie waarvan alle gasten gebruik| |kunnen maken tijdens hun verblijf in het hotel. | | | |Bovendien werd het team getrakteerd op een uitgebreide | |Family Table Dinner, bereid door de Executive Chef. | |Natuurlijk met de nadruk op een gezonde levenswijze. | |Na de uitgebreide kennismaking met hun nieuwe werkplek | |konden de nieuwe teamleden uitgebreid elkaar leren | |kennen tijdens salsalessen. | | | |Ingmar Sloothaak, Director of Sales & Marketing van het| |Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre over de | |kennismaking:"Wij vinden het belangrijk dat, nu het | |compleet is, het Marketing en Sales team goed op de | |hoogte is van alle mogelijkheden die wij onze gasten | |kunnen bieden. De beste manier om dit te doen is om het| |zelf te ervaren, daarom hebben we er voor gekozen om de| |kennismaking met het hotel en elkaar een bijzonder | |thema te geven. 'Get in shape and feel the rythm', | |vonden wij een titel die perfect aansloot op deze dag | |die in het teken stond van zowel beweging, gezond eten,| |als salsa dansen. Met dit gezonde team gaan we | |verwachtingsvol de toekomst in." | | | | | | |Mövenpick Hotels & Resorts is een hotelbeheeronderneming in de premiumklasse. De keten heeft meer dan 12.000 medewerkers in dienst en is met 90 bestaande hotels en hotels in aanbouw vertegenwoordigd in 26 landen. De onderneming concentreert zich op haar kernmarkten in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië. De van oorsprong Zwitserse internationale hotelgroep maakt gestage vorderingen met haar uitbreidingsplannen en wil in 2010 haar portfolio uitgebreid hebben tot 100 hotels. Mövenpick Hotels & Resorts is in het vier- en vijfsterrensegment sterk vertegenwoordigd met twee accommodatietypes: zaken- en vergaderhotels, en vakantieresorts. De hotelgroep staat synoniem voor compromisloze kwaliteit van producten en diensten is eigendom van Mövenpick Holding (66,7 %) en Kingdom Group (33,3 %).
---- --
A-team:
Het team van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre tijdens een teambuilding dag letterlijk en figuurlijk in beweging. V.l.n.r. achterste rij
Lisette Schaefer
Gijs van Leverink
Dewi Soerodongso
Friso Stilma
V.l.n.r. voorste rij
Desiree Backer
Ingmar Sloothaak
Gehele team:
Get in shape and feel the rythm
---- --