Promotion Partners versterkt marktpositie door overname PM Score
24/11/2008 08:00
Promotion Partners B.V.
Door de overname van branchegenoot PM Score wordt Promotion Partners de marktleider in promotieactiviteiten op het gebied van cosmetica.
Promotion Partners, als één van de meest gerenommeerde promotie bureaus al ruim 30 jaar kantoor houdend in Ouderkerk aan de Amstel, was al een grote partij op het gebied van promoties, hospitality en merchandising en wordt met deze overname direct marktleider voor zowel de cosmeticabranche in Nederland als alle cosmeticaopdrachten op Schiphol.
'PM Score is een gezond bedrijf met mooie opdrachtgevers, waarvan vele al 25 jaar klant zijn. Tevens beschikt zij over een zeer vaste kern aan flexwerkers' aldus Juliette de Vries, eigenaar en managing director van Promotion Partners.
'We zijn naast elkaar al jaren bezig in de cosmetica waar we beide een goede naam en markt aandeel hebben opgebouwd, Promotion Partners in Travel Retail (SeeBuyFly-shops) op Schiphol en PM Score op de Nederlandse markt'.
Promotion Partners neemt het volledige bedrijf over inclusief flexwerkers en opdrachtgevers. Vooralsnog zullen de werkzaamheden vanuit de huidige vestigingen in Amsterdam en Ouderkerk aan de Amstel worden voortgezet om vervolgens per 1 mei 2009 vanuit één kantoor in Ouderkerk te opereren.
In 1975 heeft Juliette de Vries (1956) Promotion Partners opgericht. In de ruim dertig jaar sinds de oprichting is Promotion Partners uitgegroeid tot een professionele organisatie met 15 mensen vast in dienst en 1000 loyale flexwerkers. Tot de klantenkring van Promotion Partners behoren onder andere voor de geuren van Lanc(oo)me, Ralph Lauren, Cacharel, Dior, Bvlgari, Guerlain, La Prairie, Givenchy, Elizabeth Arden, L'Occitane, Issey Miyake, Jean-Paul Gaultier, Narciso Rodriguez, Gucci, Hermes, Hugo Boss en Dolce & Gabbana.
Wat betreft skin care voor Lanc(oo)me, Helena Rubinstein, Guerlain, La Prairie, Givenchy, Clarins, Elizabeth Arden en L'Occitane. Make-up promoties voor Lanc(oo)me, Helena Rubinstein, Guerlain, La Prairie, Givenchy, Clarins en Elizabeth Arden.
Daarnaast werken de non cosmetica divisies zoals promotie, hospitality en merchandising voor opdrachtgevers als AEGON, American Express, Mojo Concerts, Heineken, KPN, Praxis en een veelheid aan automerken, van Ferrari en Jaguar tot Mazda en Hyundai.
PM Score is opgericht in 1987 en bestaat 21 jaar. Werkt met 8 vaste medewerkers op kantoor en zet haar bestand van vele honderden vaste uitzendkrachten in voor opdrachtgevers als Biotherm, Chanel, Clarins, Clinique, Estée Lauder, La Prairie, Lancaster, Lanc(oo)me, Shiseido en Yves Saint Laurent bij parfumerieën en luxe warenhuizen.
Noot voor de redactie: