Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Gezocht: 'Coolste' jonge brildrager van Nederland
Specsavers geeft startsein Cool Kid verkiezing
Huizen, 1 oktober 2008 - Specsavers Opticiens zoekt de coolste jongens en meisjes van Nederland mét bril. Alle brildragende kinderen tussen de drie en twaalf jaar worden opgeroepen om mee te doen aan de landelijke Cool Kid verkiezing 2008. Wie het beste laat zien dat een bril dragen onwijs gaaf is, maakt kans op een plaats in de finale. De hipste brildrager wint een volledig verzorgd weekend skiën en een overnachting in het SnowWorld Sporthotel in Landgraaf. Bij alle winkels van Specsavers liggen inschrijfformulieren klaar. Ook inschrijven via email is mogelijk, maar vergeet niet een leuke actuele foto mét bril mee te sturen! Kijk voor meer informatie op www.specsavers.nl/coolkid
De finale van het spectaculaire evenement wordt gehouden op woensdagmiddag 19 november in SnowWorld in Zoetermeer en heeft vanzelfsprekend als thema 'Cool'. Musicalster Kim-Lian Van der Meij - ook bekend van haar tv-programma Nationale Kids TV op Jetix - presenteert de finale. In totaal worden de vijftien coolste kinderen mét bril uitgenodigd om deel te nemen aan deze finale. Ook hun ouders zijn hierbij welkom. De finalistjes worden compleet gestyled en lopen een modeshow in stoere kleding van Eager Beaver en Rags Industry. Een jury vol modekenners kijkt hoe cool de kinderen zijn met hun bril, terwijl zij in winteroutfit op de 'snow'walk staan.
Doe mee!
Alle brildragende kinderen in de leeftijd van drie tot en met twaalf jaar kunnen meedoen aan de Cool Kid verkiezing 2008. Iedereen die zich inschrijft voor 1 november, ontvangt een kortingsbon voor een Specsavers-kinderbril en een bon voor korting op skiën bij SnowWorld. De vijftien finalisten van Cool Kid krijgen een nieuwe kinderbril van Specsavers aangeboden t.w.v. 169 euro én een vrijkaart voor SnowWorld. "Voor kinderen is het tegenwoordig niet alleen belangrijk dat zij goed kunnen zien met hun bril, het is minstens zo belangrijk dat zij er leuk en stoer uit zien mét bril!" zegt woordvoerder Wieke de Vries van Specsavers. "En voor alle 'kids' die zichzelf ook écht 'cool' vinden met bril, is er nu dit waanzinnige evenement. Waarbij ze ook nog eens kans maken op prachtige prijzen, juist dankzij hun bril. Sowieso blijkt uit recent TNS NIPO onderzoek dat kinderen mét bril even hip zijn als leeftijdsgenootjes zónder bril."
Over Specsavers Opticiens
Specsavers Opticiens is de snelst groeiende groep van opticiens in ons land en heeft internationaal meer dan 1000 winkels, waarvan op dit moment 91 winkels in Nederland. De winkels worden geëxploiteerd op 50:50 joint-venture basis onder leiding van een lokale partner/directeur. Specsavers is van mening dat Nederlanders al jaren veel teveel betalen voor een scherpe blik. Met deze filosofie startte het bedrijf in 1997 ook in Nederland. Internationaal verkoopt Specsavers jaarlijks 9 miljoen brillen van een hoge kwaliteit tegen een lage prijs. Specsavers-winkels worden geleid door minimaal volledig MBO-gediplomeerde opticiens, die uitgebreid oogonderzoek verrichten.
- EINDE PERSBERICHT -
Voor meer informatie (