Ingezonden persbericht


GeenStijl en Ben strijden samen tegen twijfel

De twijfelcampagne van telecomaanbieder Ben wordt voortgezet op de populaire website GeenStijl. Bezoekers van GeenStijl kunnen straks, als ze ergens over aarzelen, de twijfelgenerator van Ben inschakelen. Op een speciale twijfelpagina kunnen bezoekers straks een antwoord krijgen op al hun brandende vragen. Vragen over liefde, zakelijke aangelegenheden of zomaar een vraag? De magische anti-twijfel-machine geeft direct een antwoord. De site speelt in op het 'succes van onzekerheid'; iedereen wil liefst zo snel mogelijk zekerheid en zoekt dat bijvoorbeeld via televisiewaarzeggers, sms-diensten met liefdesmeters of juist bij sites met een hapklare mening zoals GeenStijl. De partijen hebben elkaar gevonden om definitief alle twijfel op te lossen. De actie zal worden aangekondigd met het veranderen van de bekende roze steunkleur van GeenStijl in Ben-blauw. Om de campagne aan te jagen worden er banners en advertorials ingezet.

Credits:
Bureau: Kumpany en News Media
Strategie: Yves Kummer
Creatie: News Media
Productie: Bjorn Wamelink, GeenStijl
klant: Zsoka Bernard-Horsman Ben

Vriendelijke groet,
Sarah Hagens

Prof. J.H. Bavincklaan 5
1183 AT Amstelveen
M +31 (0)6 34550593
T +31 (0)20 5470198
www.kumpany.nl