Persbericht
Trinicoms T5 stroomlijnt informatievoorziening Hogeschool Zuyd
Wilp, 18 november 2008 - Hogeschool Zuyd zet de Trinicom T5 Email response management module en de T5 Web selfservice module in. De modules worden ingezet als kwaliteitsinput voor de website van de hogeschool, om bezoekers -studenten en medewerkers- beter te voorzien van gewenste informatie; zowel via internet als het intranet. Dit moet de kwaliteit van de informatievoorziening voor nieuwe studenten bevorderen.
Hogeschool Zuyd behoort met veertig (brede) bachelor- en tien masteropleidingen, 13.500 studenten en 1.550 medewerkers tot de grote hogescholen van Nederland. De onderwijsinstelling heeft echter nog geen systeem beschikbaar voor het verbeteren van haar communicatie met de diverse doelgroepen. De hogeschool heeft nu gekozen voor Trinicom's Email response management module en de Web selfservice module. De implementatie heeft op dit moment nog de status van pilot, maar de planning is om aan het eind van het kalenderjaar volledig operationeel te zijn.
Naast internet bekijkt de hogeschool of T5 ook werkt als intranetapplicatie. Vesseur: "Onze uitbreiding en verbeterde informatievoorziening moet in een kader geplaatst worden: Hogeschool Zuyd zet de komende jaren in op onder andere verhoging van het propedeuserendement. Door de kwaliteit van de informatievoorziening -met behulp van de T5 module van Trinicom- te verhogen hoopt men toekomstige studenten beter te informeren en daardoor een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van de instroom. Hoe beter men is voorbereidt op een studie aan Hogeschool Zuyd, hoe beter de rendementen zich zullen ontwikkelen."
Hogeschool Zuyd heeft geen uitgebreide pakketselectie gedaan, maar kwam direct bij Trinicom uit. De contacten zijn ongeveer vier jaar geleden al ontstaan. "De eerste contacten waren zeer positief. Daar komt bij dat Trinicom marktleider is in dit type software. We waren erg onder de indruk van de kwaliteit en functionaliteit van T5 en de keuze was dus snel gemaakt", aldus Vesseur.
"Het is voor onderwijsinstellingen van groot belang een klantgerichte benadering aan te houden en de informatie zo goed mogelijk beschikbaar te maken. T5 Email responsemanagement en T5 Web selfservice maken het Hogeschool Zuyd mogelijk nog beter de concurrentie aan te gaan met andere hogescholen, dankzij gestructureerde informatievoorziening aan -potentiële- studenten en medewerkers. Met deze modules krijgt men tevens een beter overzicht over wat er speelt onder deze doelgroepen, om zo een specifiek informatiepakket te kunnen bieden", meent Wilco Rietberg, CEO van Trinicom.
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail:
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie:
---
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: