Fysiotherapeuten lanceren consumentenmerk
15/11/2008 12:23
KNGF/ fysioPraxis
Amersfoort, 15 november 2008. Vandaag lanceert het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) op het FysioCongres 2008 in Amsterdam haar nieuwe beeldmerk 'de Fysiotherapeut' met hieraan gekoppeld het thema: Leven is bewegen.
Het KNGF heeft een beeldmerk ontwikkeld dat inspeelt op wat er bij de consument leeft. Een merk dat herkenbaar is en alle fysiotherapeuten met elkaar verbindt. Zij hebben het deskundige antwoord op de vraag van de zorgconsument.
Het thema 'Leven is bewegen' bevestigt de meerwaarde van de ruim 20.000 fysiotherapeuten die er dagelijks voor zorgen dat mensen, binnen hun eigen mogelijkheden, zo optimaal mogelijk kunnen bewegen en zo min mogelijk worden beperkt in hun dagelijks doen en laten.
De zorgconsument kan op www.defysiotherapeut.com informatie vinden over de fysiotherapeut in de buurt, de directe toegankelijkheid van de fysiotherapeut en meer.
Het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie
Jaarlijks bezoeken bijna 3 miljoen mensen de fysiotherapeut. Het KNGF behartigt voor de ruim 20.000 aangesloten fysiotherapeuten de belangen op beroepsinhoudelijk, sociaal-maatschappelijk en economisch gebied. Al sinds 1889 fungeert het KNGF als beroepsorganisatie voor fysiotherapeuten uit diverse werkvelden.
http://www.defysiotherapeut.com