Ingezonden persbericht


Eindhoven 13-11-2008

SITEL ONDERSTEUNT CUSTOMER EXPERIENCE EXCHANGE 2008

Sitel, wereldwijd leider in Business Process Outsourcing (BPO), zal op de Customer Experience Exchange 2008 van 24 - 26 november in Amsterdam aanwezig zijn.

Als Customer Experience specialist ziet Sitel ieder klantcontact als een kans om een relatie op te bouwen. Daarom staat bij Sitel de behoefte om waarde toe te voegen op het moment dat er contact is, voortdurend centraal. Het optimaliseren van ieder klant contact is de sleutel van een succesvolle customer care strategie. Zo kan een goed afgehandelde klacht die in de ogen van de klant goed is afgehandeld uitmonden in een positieve ervaring. Ook kan een vraag om informatie worden omgezet in een verkoop en een vraag over een rekening is een mogelijkheid om waardevolle informatie aan de database toe te voegen. Sitel weet de Customer Experience te versterken door bij ieder klantcontact een consistente service te leveren en is als wereldspeler vertrouwd met bijna alle sectoren en toepassingen. Customer Experience Exchange 2008 vindt plaats op 24, 25 en 26 november in het Okura Hotel te Amsterdam Zie voor meer informatie www.customerexperienceexchange.com

Over Sitel
Sitel is wereldwijd leider in Business Process Outsourcing (BPO) op het gebied van klant contacten. Het bedrijf voorziet in de behoefte aan customer care en transactie verwerking van klanten met 66.000 werknemers in 27 landen. Sitel levert oplossingen van wereldklasse, vanuit on-shore, nearshore en offshore locaties via ruim 140 vestigingen verspreid over Noord Amerika, Zuid Amerika, EMEA en Azië.

Met onderscheidende diensten levert het bedrijf haar afnemers strategisch inzicht, schaal-grootte en diversiteit in aanbod teneinde het beste rendement op hun investeringen in klanten te garanderen. Sitel is dit jaar daarvoor meermalen onderscheiden als wereldwijd best presterende en betrouwbaarste outsourcing service provider in Customer Care en gerelateerde BPO services - Zie Sitel Awards .

Sitel is een particuliere onderneming waarvan de meerderheid van de aandelen in handen is van Onex Corporation. Zie voor nadere informatie www.sitel.com

Sitel heeft in Nederland vestigingen in Eindhoven en Almelo. Sitel is gespecialiseerd in de sectoren 'Finance & Verzekeringen, 'Telecom, Kabel en ISP', Nutsbedrijven en 'Technology

& Consumer Electronics'

Voor nadere informatie

Sitel Nederland:
Loek de Wijze, Sales & Marketing Manager NL, mob.:06 2501 7918, loek.dewijze@sitel.com

Effect Communicatie, telefoon: 023 5470797, info@effect-europr.nl