Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

FLORIUS WINT VOOR DE VIERDE KEER DE GOUDEN SPREEKBUIS

Amersfoort, 14 november 2008 - Florius is winnaar van de Gouden Spreekbuis 2008. Dit werd gisteren bekend gemaakt tijdens het Hypotheekseminar van Blauw Research in Rotterdam. Paul van der Meijs, directeur van Florius, nam De Gouden Spreekbuis trots in ontvangst.

Florius krijgt de Gouden Spreekbuis, omdat Florius een sterke positie heeft opgebouwd bij het intermediair en qua imago en voorkeur een sterke ontwikkeling heeft doorgemaakt. De jury: "De campagnes van Florius mobiliseren het intermediair. Florius wordt gezien als een echte intermediairsmaatschappij die haar afspraken nakomt." De reclameherinnering van Florius wordt door het intermediair als buitengewoon hoog ervaren.

Blauw Research bepaalt de nominaties en de uiteindelijke winnaar op basis van de resultaten uit het onderzoek 'Imago Blauwdruk Hypotheekverstrekkers' dat onlangs werd gehouden onder hypotheekadviseurs. De Gouden Spreekbuis wordt jaarlijks als prijs door Blauw Research uitgereikt aan de hypotheekverstrekker die zich volgens dit onderzoek het beste heeft ontwikkeld op gebied van bekendheid, imago en voorkeurspositie.

Eerder dit jaar won Florius een prijs met de Florius Verzilver Hypotheek. De Verzilver Hypotheek werd gekozen als beste hypotheekproduct van 2008.

Florius is zeer verheugd met beide prijzen en ziet deze als een bevestiging van de waardering van het intermediair. Paul van der Meijs: "Onze passie voor het intermediair betaalt zich uit".

-EINDE-

Over Florius
Florius richt zich op de verkoop van hypotheken en financiële producten via het intermediaire kanaal. Florius is een handelsnaam van ABN AMRO Hypotheken Groep. ABN AMRO Hypotheken Groep is een 100% dochter van ABN AMRO Bank N.V. Naast hypotheken biedt Florius ook andere woongerelateerde financiële producten.

Over Blauw
Blauw Research B.V. is het snelst groeiende full service top 10 onderzoekbureau van Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek.

Noot voor de redactie:
(