FloraHolland
Klanttevredenheidsonderzoek bij vestiging Naaldwijk
NAALDWIJK (13 november 2008) - Wordt de telefoon snel genoeg opgenomen
door de medewerkers of kan dit misschien nog beter? Wordt u
vriendelijk te woord gestaan? En worden uw vragen of klachten binnen
een redelijke termijn afgehandeld? Al dit soort vragen komen terug in
het klanttevredenheidsonderzoek van vestiging Naaldwijk.
Het klanttevredenheidsonderzoek wordt gehouden met als doel het meten
van de kwaliteit van dienstverlening van de afdelingen Klantenservice,
KD&A (Kopersservice, Distributie & Afleveren) en Kwaliteitsdienst van
vestiging Naaldwijk. Met de resultaten kunnen deze afdelingen hun
dienstverlening waar nodig verbeteren en/of optimaliseren.
Deze week hebben veel aanvoerders en kopers via de e-mail een enquête
toegestuurd gekregen. Mocht u een enquête ontvangen hebben, dan vragen
wij u vriendelijk uw medewerking te verlenen en deze enquête in te
vullen. Alleen bij voldoende reacties kunnen wij de juiste conclusies
trekken en waar nodig onze kwaliteit van dienstverlening verbeteren.
Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met Sacha Vuijk, Manager
Klantenservice vestiging Naaldwijk (T: 0174-63 3768).
We rekenen op uw medewerking! Alvast onze hartelijke dank!