De Nederlandse Bank


DNB stelt depositogarantiestelsel in werking voor rekeninghouders Indover Bank

Persbericht

Datum 13 november 2008

De Nederlandsche Bank (DNB) heeft op 11 november 2008 het depositogarantiestelsel in werking gesteld voor rekeninghouders van N.V. De Indonesische Overzeese Bank (Indover) te Amsterdam. Deze stap volgt op het instellen bij vonnis van 6 oktober jl. door de Arrondissementsrechtbank Amsterdam van de noodregeling bij Indover.

De termijn voor het indienen van een aanvraag tot vergoeding bedraagt vijf maanden. Rekeninghouders kunnen uiterlijk op 14 april 2009 hun aanvraag bij DNB indienen. Verzoeken die DNB ontvangt ná deze datum worden niet in behandeling genomen. Binnenkort ontvangen alle rekeninghouders bij Indover nadere informatie van DNB over de wijze waarop de aanvraag voor een vergoeding kan worden ingediend en over de voorwaarden die daarvoor gelden.

Rekeninghouders bij Indover kunnen voor meer informatie contact opnemen met de Informatiedesk DNB, telefoon: 0800 - 020 1068 (gratis), vanuit het buitenland: +31 20 524 5765 of +31 20 524 2644

Aan dit persbericht kunnen geen rechten worden ontleend
---

Lees voor