De Nederlandse Bank
DNB stelt depositogarantiestelsel in werking voor rekeninghouders Indover
Bank
Persbericht
Datum 13 november 2008
De Nederlandsche Bank (DNB) heeft op 11 november 2008 het
depositogarantiestelsel in werking gesteld voor rekeninghouders van
N.V. De Indonesische Overzeese Bank (Indover) te Amsterdam. Deze stap
volgt op het instellen bij vonnis van 6 oktober jl. door de
Arrondissementsrechtbank Amsterdam van de noodregeling bij Indover.
De termijn voor het indienen van een aanvraag tot vergoeding bedraagt
vijf maanden. Rekeninghouders kunnen uiterlijk op 14 april 2009 hun
aanvraag bij DNB indienen. Verzoeken die DNB ontvangt ná deze datum
worden niet in behandeling genomen. Binnenkort ontvangen alle
rekeninghouders bij Indover nadere informatie van DNB over de wijze
waarop de aanvraag voor een vergoeding kan worden ingediend en over de
voorwaarden die daarvoor gelden.
Rekeninghouders bij Indover kunnen voor meer informatie contact
opnemen met de Informatiedesk DNB, telefoon: 0800 - 020 1068 (gratis),
vanuit het buitenland: +31 20 524 5765 of +31 20 524 2644
Aan dit persbericht kunnen geen rechten worden ontleend
---
Lees voor