Innovatieprijs voor Brilonline.com

12/11/2008 13:46

Warner Demare

De website www.brilonline.com heeft de NUVO-innovatieprijs 2008 gewonnen. Uit 26 inzendingen werden drie innovatieve diensten of producten uit de optiekwereld genomineerd. Opticiens konden vervolgens stemmen op het product dat volgens hen het meest vernieuwend was. De prijs in ingesteld door de Nederlandse Unie Van Optiekbedrijven, ter gelegenheid van hun 60-jarig bestaan.

Via de site www.brilonline.com kunnen mensen brilmonturen passen op hun eigen gezicht. Dat gebeurt heel eenvoudig: zij kunnen hun eigen foto uploaden en deze foto voorzien van één van de 6.000 beschikbare monturen. Daardoor krijgen zij een levensecht beeld van hoe de bril hen staat. Wanneer een consument op deze manier één of meer geschikte brillen gevonden heeft, kan hij deze online reserveren bij de dichtstbijzijnde opticien.

Brilonline heeft verschillende voordelen voor de consument. Zo kan hij zich rustig en gemakkelijk thuis oriënteren. Eenmaal in de winkel heeft de opticien meer tijd voor extra service en aandacht voor de gezondheid van het oog. Daarnaast is de site ideaal voor mensen die zonder bril zo slecht zien, dat ze voor de keuze van een nieuwe bril tot nu toe steeds op de keuze van anderen moesten vertrouwen. Brilonline is een initiatief van Eyeway, een bedrijf dat nieuwe concepten bedenkt voor de optiekbranche.





https://brilonline.com


Noot voor de redactie:


Noot voor de redacties,