Elsevier Congressen
* Vakgebieden /
* Gezondheidszorg
Masterclass Zorgmarketing Capita Selecta 2: Implementatie van marketing
* Informatie
* Programma
* Inschrijven
* Contact
* Sponsorinfo
Elsevier Congressen organiseert in samenwerking met Twynstra Gudde
vier interactieve bijeenkomsten waarbij grondige onderbouwing en
praktische toepassing hand in hand gaan. De onderbouwing wordt steeds
geleverd door gerenommeerde docenten, de praktische toepassing is
geborgd door een praktijkpanel.
De masterclasses beginnen om 16.30 uur en eindigen om 20.00 uur. Vanaf
16.00 uur ontvangen wij u graag met koffie/thee. Tijdens de
masterclasses verzorgen wij soep en broodjes voor u. Indien u één van
de masterclasses verhinderd bent dan kunt u zich door een collega
laten vervangen.
Deze masterclasses zijn tot stand zijn gekomen in samenwerking met
o.a. het VU Medisch Centrum, GGZ Dijk en Duin en het Albert Schweitzer
Ziekenhuis.
Interne marketing
* Hoe krijg je marketing tussen de oren
* Hoe krijg je draagvlak en betrokkenheid voor marketing
* Hoe creëer je bewustzijn voor klanten
* Hoe betrek je zorgprofessionals bij marketing
Inrichting van de marketingfunctie
* Wat moet de marketeer doen
* Waar moet je de marketingfunctie positioneren
* Hoe richt je de marketingfunctie in
* Hoe organiseer je het stimuleren van nieuwe initiatieven
Serviceconcept
* Hoe vertaal je de marketingstrategie naar de praktijk
* Wat merkt de klant van de marketingstrategie
* Hoe geef je klantcontact ("het moment van de waarheid") de juiste
lading
Randvoorwaarden voor marketing
* Hoe zorg je ervoor dat marketinginitiatieven niet worden belemmerd
* Hoe krijg je budget
* Over welk instrumentarium moet de marketeer beschikken
* Wat is de rol van management en Raad van Bestuur
Praktijkpanel
Tanja J.M. Speijer, manager afdeling MICO Zorgstroom
Arjan Visscher, accountmanager zorg Diakonessenhuis Utrecht
Erik G.R. Barends, projectleider marketingstrategie OLVG
Datum en locatie
10 november, NBC de Blokhoeve in Nieuwegein
Uw investering
* 4 modules: EUR 1.849,- p.p. (excl. btw)
* 3 modules: EUR 1.649,- p.p. (excl. btw)
* 2 modules: EUR 1.149,- p.p. (excl. btw)
* 1 module: EUR 5.99,- p.p. (excl. btw)
Vier gemakkelijke manieren om u aan te melden
* via het inschrijfformulier
* telefonisch: 078 625 37 77
* per fax: 078 625 38 40
* via e-mail: info.congressen@reedbusiness.nl
Annuleren alleen schriftelijk
Uw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Annuleert u tot
drie weken voor aanvang van de praktijkcursus, dan brengen wij EUR
75,- (excl. btw) aan administratiekosten in rekening. Meldt u zich
binnen drie weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het
volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kunt u bij
verhindering natuurlijk altijd een vervanger van uw inschrijving
gebruik laten maken.
Info en aanbiedingen
Wanneer u er geen bezwaar tegen heeft, dan kunnen de door u verstrekte
gegevens gebruikt worden voor het toezenden van informatie en speciale
aanbiedingen door Reed Business bv (waar Elsevier Congressen onderdeel
van is) en speciaal geselecteerde bedrijven. Gaat u hier niet mee
akkoord, stuur dan een briefje naar Reed Business bv, afdeling CAB,
Postbus 808, 7000 AV Doetinchem of bel naar 0314 - 35 83 58.
Elsevier Congressen
Postbus 247
3330 AE ZWIJNDRECHT
T: +31 (0)78 - 625 37 77
F: +31(0)78 - 625 38 40
W: www.elseviercongressen.nl
Projectleider
Claudia Drost
T: +31 (0)78 - 625 38 77
Claudia.Drost@reedbusiness.nl
Projectcoördinator
Sylvie Witte
T: +31 (0)78 - 625 38 49
Sylvie.Witte@reedbusiness.nl
Is het voor uw bedrijf interessant om zich tijdens deze training te
profileren? klik hier.
Voor een overzicht van onze totale aanbod kijk op
www.elseviercongressen.nl/exposure.
Inschrijven