Marketing & Information Event 2008 breekt alle records
06/11/2008 23:46
MOA, Center for Marketing Intelligence and Research
Workshop Pim Betist over Bands and Fans in business together uitgeroepen tot Best MIE Workshop 2008.
Op 4 en 5 november jl. werd door het NIMA en de MOA voor de zevende maal op rij het Marketing & Information Event in De Kuip georganiseerd. Met zijn 2350 betalende inschrijvers voor dit grootste marketing evenement van Nederland werd een absoluut record gebroken. Ruim 2000 bezoekers bevolkten daadwerkelijk de negen workshopruimten en de expositievloeren. Verdeeld over de twee dagen werd de eerste dag door bijna 1100 bezoekers bezocht en de tweede door 910.
Dit jaar werden voor het eerst workshops gegeven op de tribunes van het stadion in verwarmde tenten met uitzicht op het veld. Deze niet alledaagse workshopruimtes zijn kenmerkend voor het MIE. In het verleden werden er ook al workshops gegeven in de kleedkamers van de spelers! De bezoekers van de workshops hebben massaal gehoor gegeven aan het verzoek de bezochte workshop te beoordelen. Naast een totaal beoordeling werd gevraagd of men de lezing inspirerend vond en toepasbaar is voor de eigen werkomgeving.
Op grond van die duizenden beoordelingen is de winnaar van de Best MIE Workshop 2008 bepaald: Pim Betist met zijn workshop over Bands and Fans in business together.
De tien best beoordeelde workshops van het MIE 2008:
1. Pim Betist (SellaBand) en een aantal bandleden van So What - Bands and Fans in business together, dag 2
2. Cor Molenaar (eXQuo Consultancy) - Internet als basis voor verandering: De mens bepaalt de toekomst, dag 2
3. Rijn Vogelaar (Blauw Research BV) en Jorrit Lang (ING Bank) - De zin en onzin van de Net Promoter Score in klantrelatieonderzoek, dag 2
4. Sandra Minnee (Professional Strategies) - Creative problem solving, deel 2, dag 1
5. Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School) - Wat wil die klant nou eigenlijk helemaal, dag 1
6. Ton van der Linden (Gemeente Breda) en Michiel Adriaansen (Avans Hogeschool, Erasmus Universiteit) - Regeldrukbarometer Breda, dag 1
7. Matt van der Poel (SPSS Benelux B.V.) - Welcome to the next level: van dienstverlening naar betekenisvolle ervaring, dag 1
8. Maurice Palmen (Clear) - Project Green: geloofwaardig groen in het DNA van je merk, dag 2
9. Paula van de Kamp en Ruud Boer - Verantwoorde branding voor Fair Trade Original, dag 1
10. Melvin Tjoe Ni (The Other Network) - Netwerken als persoonlijke marketingstrategie!, dag 2
http://www.moaweb.nl