Ingezonden persbericht


HOTEL AMSTERDAM-DE ROODE LEEUW 'GOES DIGITAL'

Amsterdam, 6 november 2008

Hotel Amsterdam-De Roode Leeuw in Amsterdam, één van de bekendste 4 sterren hotels in het hart van Amsterdam, heeft haar website www.hotelamsterdam.nl volledig vernieuwd. De site maakt het nu mogelijk om zonder het scherm te verlaten een hotelreservering te maken, volledig afgestemd op de wensen van de gast. De nieuwe site van Hotel Amsterdam-De Roode Leeuw maakt hierbij gebruik van de internationaal bekroonde Istay reserveringsmodule van TravelCLICK.

Bovendien is het via de website www.hotelamsterdam.nl voor de gast onmiddellijk zichtbaar wat de totale kosten voor zijn verblijf bedragen. Ook kan de gast kiezen voor opties waarmee hij een prijsvoordeel behaalt.

General Manager René Wildeman van het hotel en restaurant verwacht dan ook dat het aantal reserveringen via deze website aanzienlijk zal toenemen.

Informatie
Hotel Amsterdam-De Roode Leeuw is een onafhankelijk hotel dat sinds de oprichting in 1911 nooit van eigenaar is verwisseld. Het bedrijf beschikt over 79 kamers en daarnaast over Restaurant De Roode Leeuw, bekend om de Nederlandse regionale specialiteiten. http://www.hotelamsterdam.nl/, www.restaurantderoodeleeuw.nl

TravelCLICK, Inc. is a leading global provider of interactive distribution solutions and marketing services to independent and chain hotels worldwide. Our solutions provide hotels with deep insights into their competitive position, and increase bookings and revenue per guest. They also optimize inventory allocation and distribution across multiple channels including the Internet, Global Distribution Systems (GDSs), Online Travel Agencies (OTAs), and direct channels such as hotel websites.

Our full suite of products and services is designed to work together throughout the distribution process to generate demand, maximize revenue, and increase profitability. www.travelclick.net



Ingezonden persbericht