05-11-2008
Sandra Molenaar nieuwe directeur BOVAG
Sandra Molenaar (40) volgt op 1 januari 2009 Herme Bruin op als
directeur van BOVAG. Nieuw is dat in de portefeuille van Molenaar het
onderwerp marketing een belangrijke plaats heeft.
De nadruk op marketing, ook op directieniveau, past binnen de
vernieuwde strategie van BOVAG, waarbij de branchevereniging vooral
naast de leden, de ondernemers, wil staan, om samen naar kansen in de
markt te kijken en die waar mogelijk te grijpen. Het past ook binnen
het streven om BOVAG nog sterker op de kaart te zetten als
consumentenmerk.
Sandra Molenaar is een ervaren marketeer die momenteel als sales &
marketing manager werkt bij Mercedes-Benz Insurance Services. Daarvoor
deed ze ervaring op bij onder meer Millward Brown, haar eigen bedrijf
Profound en ISK/Nova.
Molenaar: Ik ben er trots op dat ik de marketing van zon bekend merk
als BOVAG mag gaan doen. Ik ben vast van plan dat ijzersterke merk
verder op te stoten in de vaart der volkeren. Daarbij hanteer ik de
directe aanpak die collegas van mij gewend zijn, zodat iedereen goed
en precies weet wat ze aan me hebben.
De directie van BOVAG bestaat vanaf 1 januari 2009 uit Koos Burgman,
algemeen directeur, Robert Clement, plaatsvervangend algemeen
directeur/directeur financiën, en Sandra Molenaar, directeur
marketing.
Bron: Persbericht BOVAG
Datum: 05-11-2008
BOVAG