- PERSBERICHT -
Online shopping event voor fashionista's:
Styletoday Discount Days
Hoofddorp, 3 november 2008 - Online shoppen met korting? De Styletoday Discount Days zijn aangebroken! Tot 1 december zal Styletoday in samenwerking met meer dan 30 nationale en internationale webshops een online shopping event organiseren voor shopaholics.
Diverse fashion, beauty en lifestyle webshops geven kortingen oplopend tot wel 35%. En iedereen kan hiervan profiteren. Op Styletoday.nl vind je de lijst van alle deelnemende webshops en de unieke kortingcodes.
Hoe werkt het?
Het enige wat je als bezoeker hoeft te doen is surfen naar
Waarom de Discount Days?
Online shoppen wordt steeds populairder. Inmiddels heeft meer dan 50 procent van alle Nederlanders van 16 jaar en ouder wel eens een online aankoop gedaan. Na reizen zijn elektronica, verzekeringen en kleding grote trekkers op het net (Blauw Research, september 2008).
Styletoday wil met de Discount Days laten zien hoe leuk online shoppen is. Who needs a real store when you can shop online? Zo denken ook Mytheresa.com, Rituals.nl, Accessorize.nl en Zenggi.com er over, slechts vier van de meer dan 30 exclusieve partners van de Styletoday Discount Days.
Voor de hele lijst van deelnemers en alle info ga je naar:
Over Styletoday.nl
Dé ultieme selectie op het gebied van fashion, beauty en lifestyle op hoogwaardig niveau. Exclusief, stylish en up to date. Het is allemaal te vinden op Styletoday.nl, een online platform omarmd door alle glossy magazines: Beau Monde, Cosmopolitan, Cosmopolitan Shopping, Grazia, Living, Marie Claire, Mind Magazine, Nouveau en Pink Ribbon.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (