Nieuw logo Nederlands Mediation Instituut
03/11/2008 09:00
Nederlands Mediation Instituut
Vanaf 1 november heeft het Nederlands Mediation Instituut een nieuw logo. Mediators die in het NMI Register van Mediators zijn opgenomen, mogen dit logo ook gebruiken in hun externe communicatie. Hierdoor is voor consumenten herkenbaar dat de betreffende mediator voldoet aan de kwaliteitscriteria die gelden voor NMI Mediators.
Tegelijk met het nieuwe logo is de nieuwe internetsite van het NMI gelanceerd. Het uiterlijk en de informatie zijn vernieuwd en er is een duidelijker onderscheid gemaakt in doelgroepen die de site bezoeken.
Het NMI heeft gekozen voor een nieuw logo, omdat het versterken van de communicatie één van de doelstellingen van het NMI voor de komende jaren. Een sterke visuele identiteit is daarbij onmisbaar. Het logo is dynamisch, zakelijk, verbindend en menselijk en gerelateerd aan de betekenis van mediation en waar het Nederlands Mediation Instituut voor wil staan.
Het nieuwe logo is te vinden als bijlage bij dit persbericht en op onze internetsite, www.nmi-mediation.nl.
Over Mediation en het NMI
Mediation is een vorm van conflictoplossing via bemiddeling door een onafhankelijke bemiddelaar; de mediator. Het Nederlands Mediation Instituut (NMI) is een onafhankelijke, landelijke kwaliteitsorganisatie voor mediation. In dat kader beheert het NMI een register van geaccrediteerde mediators. Momenteel zijn er ruim vierduizend mediators opgenomen in het register. Het NMI onderhoudt in deze hoedanigheid contacten met de belangengroeperingen in alternatieve geschillenbeslechting.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl