Elsevier Congressen
Zorgmarketing Capita Selecta: Professionele verdieping op actuele
zorgmarketingvragen
Elsevier Congressen organiseert in samenwerking met Twynstra Gudde
4 interactive bijeenkomsten waarbij grondige onderbouwing en
praktische toepassing hand in hand gaan. De onderbouwing wordt steeds
geleverd door gerenommeerde docenten, de praktische toepassing is
geborgd door een praktijkpannel.
In een serie van vier Zorgmarketing Capita Selecta komt een aantal van
die vragen aan bod:
* Welke strategie en positionering moeten wij kiezen om succesvol te
zijn?
* Hoe implementeren wij marketing binnen de organisatie?
* Welk merkenbeleid past bij onze identiteit en strategie?
* Hoe zetten wij internet in als strategisch marketinginstrument?
Schrijf u in voor één of meer van deze interactieve bijeenkomsten
waarbij grondige onderbouwing en praktische toepassing hand in hand
gaan. Dan verdiept u uw kennis als professional en vergroot u het
inzicht in de concurrentiekracht van uw organisatie.
Deze masterclasses zijn tot stand zijn gekomen in samenwerking met
o.a. het VU Medisch Centrum, GGZ Dijk en Duin en het Albert Schweitzer
Ziekenhuis.
De masterclasses vinden plaats op 3, 10, 17 en 24 november en beginnen
om 16.30 uur en eindigen om 20.00 uur. Vanaf 16.00 uur ontvangen wij u
graag met koffie/thee. Tijdens de masterclasses verzorgen wij soep en
broodjes voor u. Indien u één van de masterclasses verhinderd bent dan
kunt u zich door een collega laten vervangen.
Strategie en positionering in de zorgmarkt - maandag 3 november
Docent: drs. A. Th. (Bram) den Engelsen
* De rol van de strategische analyse
* Strategie en positionering in de zorgmarkt
* Praktijkpanel:
drs. Colette T. Codee
St. Antonius Ziekenhuis
Paula W. Bouman
Klik hier voor meer informatie over deze dag
Implementatie van marketing - maandag 10 november
Docent: drs. Huub J. Raemakers
* Interne marketing
* Inrichting van de marketingfunctie
* Serviceconcept
* Randvoorwaarden voor marketing
* Praktijkpanel: Tanja J.M. Speijer, Arjan Visscher, Eric G.R.
Barends
Klik hier voor meer informatie over deze dag
Merkenbeleid, profilering en reputatiemanagement - maandag 17 november
Docent: drs. A. Th. (Bram) den Engelsen
* De strategische rol van merken
* Profilering
* Merkenstructuren
* Praktijkpanel: drs. Astrid van Laar, Marnix Beekmans
Klik hier voor meer informatie over deze dag
Internet en online marketing - maandag 24 november
Docent: drs. T.C.M. (Martijn) Hulst
* What going on(line)?
* De basis van een internetstrategie
* Praktijkpanel:
Robert Houtenbos
Internet manager
Univé VGZ-IZA Trias
ir. Jorne Grolleman MSc
e-health consultant
Trimbos-instituut
Dorien Breukelman
Klik hier voor meer informatie over deze dag
Datum en locatie
3, 10, 17 en 24 november, NBC de Blokhoeve in Nieuwegein
Uw investering
* 4 modules: EUR 1.849,- p.p. (excl. btw)
* 3 modules: EUR 1.649,- p.p. (excl. btw)
* 2 modules: EUR 1.149,- p.p. (excl. btw)
* 1 module: EUR 5.99,- p.p. (excl. btw)
Vier gemakkelijke manieren om u aan te melden
* via het inschrijfformulier
* telefonisch: 078 625 37 77
* per fax: 078 625 38 40
* via e-mail: info.congressen@reedbusiness.nl
Annuleren alleen schriftelijk
Uw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Annuleert u tot
drie weken voor aanvang van de praktijkcursus, dan brengen wij EUR
75,- (excl. btw) aan administratiekosten in rekening. Meldt u zich
binnen drie weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het
volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kunt u bij
verhindering natuurlijk altijd een vervanger van uw inschrijving
gebruik laten maken.
Info en aanbiedingen
Wanneer u er geen bezwaar tegen heeft, dan kunnen de door u verstrekte
gegevens gebruikt worden voor het toezenden van informatie en speciale
aanbiedingen door Reed Business bv (waar Elsevier Congressen onderdeel
van is) en speciaal geselecteerde bedrijven. Gaat u hier niet mee
akkoord, stuur dan een briefje naar Reed Business bv, afdeling CAB,
Postbus 808, 7000 AV Doetinchem of bel naar 0314 - 35 83 58.
Drs. A.Th. (Bram) den Engelsen
Bram den Engelsen is managing partner Gezondheidszorg bij Twynstra
Gudde. Gespecialiseerd in vraagstukken op het gebied van
marktstrategie, positionering, marketing en branding. Actief voor
zorgaanbieders en zorgverzekeraars.
Hij vervulde gedurende 10 jaar commerciële en marketing
managementfuncties in de financiële dienstverlening. Daarna was hij
drie jaar algemeen directeur van een groot reclamebureau. Sinds 1991
werkzaam als adviseur, op directie- en bestuursniveau. Voordat hij in
2005 de overstap maakte naar de gezondheidszorg adviseerde hij met
name opdrachtgevers in de dienstensector.
Bram den Engelsen is sinds 1996 kerndocent Strategische Marketing van
Diensten aan de Academie voor Management (Rijksuniversiteit
Groningen). Hij is auteur van vele artikelen en een tweetal boeken: Uw
organisatie als merk (1993) en Marketing voor zorgverleners (2007).
Elsevier Congressen
Postbus 247
3330 AE ZWIJNDRECHT
T: +31 (0)78 - 625 37 77
F: +31(0)78 - 625 38 40
W: www.elseviercongressen.nl
Projectleider
Claudia Drost
T: +31 (0)78 - 625 38 74
Claudia.Drost@reedbusiness.nl
Projectcoördinator
Sylvie Witte
T: +31 (0)78 - 625 38 49
Sylvie.Witte@reedbusiness.nl
Is het voor uw bedrijf interessant om zich tijdens deze training te
profileren? klik hier.
Voor een overzicht van onze totale aanbod kijk op
www.elseviercongressen.nl/exposure.
Inschrijven