Weer prijs voor online marketingbedrijf E-Village


Nieuwe toonaangevende klanten

ZEIST, 20081031 -- Was E-Village uit Zeist, ontwikkelaar en aanbieder van online marketingoplossingen, in juli nog genomineerd voor de E-mail Marketing Award (EMMA) 2008 voor de campagne die zij voor Robeco ontwikkelde, begin oktober stond zij in de Top10 van Skillcity's snelste ICT-groeiers van Midden-Nederland. Nu is E-Village genomineerd voor de (Young) High Growth Award 2008 georganiseerd door PricewaterhouseCoopers, Rabobank en Bizz. Het bedrijf behoort daarmee tot één van de beste en snelst groeiende bedrijven in de regio Midden-Nederland. De prijs wordt op 18 november a.s. in Hotel-Theater Figi te Zeist uitgereikt.

Online marketing wordt volwassen
Uiteraard is Robert Rebergen, directeur van E-Village trots op weer een nieuwe prijs. "Wat ons betreft is online marketing in Nederland nu echt volwassen geworden. Het wordt steeds beter geaccepteerd en toegepast. Terecht ook want door het inzetten van dit soort nieuwe media kun je welk doelgroepsegment dan ook op een efficiënte manier bereiken en is het resultaat daarvan ook nog eens meetbaar."
Hij waarschuwt echter ook voor een tendens om gescheiden marketing uit te voeren. Een voor traditionele media en een voor internet. "Dat gaat niet werken", benadrukt Rebergen, "want dat zou betekenen dat je te maken hebt met meer verschillende doelstellingen, verschillende campagnes en verschillende kanalen. De beide marketingtechnieken vullen elkaar uitstekend aan en dienen daar waar mogelijk geïntegreerd te worden ingezet. Alleen door online en off-line marketingactiviteiten te integreren kun je met elkaar versterkende disciplines het maximale uit je campagne halen." Daarnaast worden er steeds meer tools ontwikkeld om het de consument zo makkelijk mogelijk te maken en voor de online marketeer om zo gericht mogelijk een doelgroep te kunnen benaderen.
Nieuwe klanten
E-Village heeft de afgelopen week een aantal nieuwe klanten toegevoegd. Het betreft E-Bay (waaronder bedrijven als Marktplaats en Skype) en The Phone House (onderdeel van The Car-phone Warehouse, 's-werelds grootste telefoonretailer en weer onderdeel van Best Buy). Shell en Bol.com gingen hen voor. Daarnaast is Kobalt business partner van E-Village geworden. Gezamenlijk zullen zij nieuwe mogelijkheden en toepassingen gaan ontwikkelen.

E-Village
E-Village is een online marketingspecialist en ontwikkelaar van online marketingoplossingen in zowel b2b als b2c markten. E-Village biedt op basis van het online marketingtool E-Messenger maatwerk dat aansluit op de specifieke wensen, doelstellingen en marketingstrategieën van marketeers.





Ingezonden persbericht