Heineken en MaVer Holding tekenen partnership evenementencomplex Breda
BREDA, 20081029 -- Bierbrouwer Heineken en MaVer, de organisatie van het evenementencomplex te Breda, gaan een partnership aan. De partijen hebben afgelopen donderdag in het Heinekenkantoor te Etten Leur hiervoor de overeenkomst getekend.
Met het afgesloten partnership bundelen de beide organisaties hun specialisme. Beide partijen hebben elkaar al in een vroeg stadium gevonden. Hierdoor kan gezamenlijk de ontwikkeling van het project ingevuld worden. Straks zal dit nog verder uitgewerkt gaan worden met diverse concepten voor indoor en outdoor in de jaarprogrammering. Hieronder wordt o.a. joint promotions verstaan en natuurlijk de marketing en communicatie rondom het evenementencomplex.
Voor Heineken is dit unieke complex een uitdaging om in mee te gaan; "Om in de beginfase al zo intensief betrokken te zijn bij dit project is geweldig. Niet alleen kunnen we nu de infrastructuur e.d. voor de horeca perfect aanleggen, maar ook gaan we samen kijken naar de verdere invulling van het partnership, wat bestaat uit advies, marketing, exploitatie, bemiddeling en mogelijk investering", aldus Edu Noorlander regiodirecteur Zuid-West Nederland Heineken.
Volgens Henry Martens, directeur MaVer is Heineken een grote toegevoegde waarde voor het complex; "De innovativiteit, het meedenken met hun partners, de krachtige marketing- en communicatietools en de kracht van het merk maakt gewoon dat Heineken de beste partner is voor ons! Wij gaan voor topkwaliteit en daar hoort een A-label als Heineken zeker bij"!
Het MaVer evenementencomplex te Breda, onderdeeluitmakend van het leisure Park de Bavelse Berg zal onder ander bestaan uit een grote evenementenhal, foyer, congres- en feestzalen, jongerencentrum, Dance Palace, Kids Palace en kinderopvang, horeca en een buitenterrein. Het evenementencomplex zal eind 2010 medio 2011 geopend worden.
MaVer Holding