Realisten in Marketing & Communicatie
Opmerkelijk nieuw netwerk reclamebureau
DEVENTER, 20081029 -- Realisten in Marketing & Reclame is een opmerkelijk nieuw reclamebureau omdat het gehele bureau is gebouwd rondom een netwerk van (in en externe) professionals met een uitgebreide ervaring in verschillende disciplines, branches en aan zowel bureau als opdrachtgeverszijde.
Dick Resink, tot voor kort directeur/partner van reclamebureau HMR, is onder de naam RMC (realisten in marketing en communicatie) een nieuw Reclame & Marketing Netwerk Adviesbureau begonnen. Resink: "Vanuit mijn jarenlange ervaring weet ik dat de beste mensen in de reclamebranche veelal werken op grote klanten en bekendere merken. Dat komt omdat deze mensen kiezen voor een baan bij een zeer groot reclamebureau of zich als freelancer door de betreffende bureaus laten inhuren. In beide gevallen zijn ze voor middelgrote en kleinere opdrachtgevers dan ook moeilijk in te schakelen. Door nu een netwerk reclamebureau te beginnen bieden wij klanten de unieke mogelijkheid gebruik te maken van onze eigen jarenlange ervaring bij en met grote opdrachtgevers en reclamebureaus. Daarnaast werkt RMC met professionele en op elkaar ingespeelde communicatiespecialisten. Voor alle betrokken partijen dus een win win situatie. We kiezen daarbij voor een projectmatige invulling waarmee we voor iedere opdracht heel specifiek de juiste (zowel in- als externe) specialisten inschakelen. We bieden onze klanten daarmee de mogelijkheid tot onderscheidende en doeltreffende communicatie voor een relatief interessante prijsstelling. Door het invulling geven aan een projectteam zien we bij alle personen extra enthousiasme en optimale betrokkenheid. Zo selecteren wij ook onze mensen. Door dit samengaan van mensen, ideeën en resultaten ontstaat er aantoonbaar succes voor de klant." Het Reclame & Marketing Netwerk Adviesbureau RMC gaat van start met een grote verscheidenheid aan opdrachtgevers zoals o.a. Rucon ventilatoren, Plants First Choice, PBM, Smakelijk tafelen en Slater fashion group..
Ingezonden persbericht