Wereldwijde groepspromotie 'UNIQLO MARCH', eerste fase - Mars met flanellen shirts in Japan
01/11/2008 07:48
PR Newswire
TOKYO, November 1 /PRNewswire/ --
UNIQLO lanceert op 29 oktober UNIQLO MARCH, onze innovatieve wereldwijde
groepspromotie. U zult online deelnemers van over de hele wereld die de
laatste seizoenscollectie van UNIQLO dragen door de straten zien lopen.
UNIQLO MARCH, onze innovatieve wereldwijde groepspromotie
UNIQLO CO., LTD. heeft UNIQLO MARCH, zijn innovatieve wereldwijde
groepspromotie, gelanceerd (http://www.uniqlo.com/march/). U zult online
deelnemers van over de hele wereld die de laatste seizoenscollectie van
UNIQLO dragen door de straten zien lopen. Via UNIQLO MARCH hopen we het
plezier, het geluk en de voldoening die mensen overal ter wereld voelen
wanneer ze echt goede kleren dragen, op een treffende manier duidelijk te
maken.
Bij het eerste evenement zullen 35 mensen met verschillende professionele
achtergronden te zien zijn die door Japanse steden wandelen en flanellen
overhemden in meer dan 100 verschillende kleuren en ontwerpen dragen. De
tocht zal gefilmd worden door een speciale camera met een ultragroothoeklens,
en de ongeëvenaarde ultrawijde videobeelden van scenes die meer dan 50 meter
in straatlengte beslaan, zullen voor het eerst naar de website geupload
worden om online te bekijken.
NEEM DEEL AAN DE TOCHT -- waar dan ook ter wereld
Terwijl het eerste evenement van start gaat zijn we ook nog steeds op
zoek naar deelnemers van over de hele wereld die deel willen uitmaken van de
tweede UNIQLO MARCH. Alle deelnemers zullen een exemplaar ontvangen van de
originele soundtrack van UNIQLO MARCH die werd gecomponeerd door de bekende
Japanse muzikant Cornelius.
UNIQLO is zijn internationaal winkelnetwerk krachtdadig aan het
uitbreiden in New York, Londen, Parijs, Hong Kong, Seoel, Sjanghai, Peking,
etc. en het sleutelwoord "wereldwijd" zal steeds meer onze marktstrategie
gaan bepalen.
De betekenis van UNIQLO MARCH
(1)UNIQLO MARCH - producten op een nieuwe manier presenteren
Door UNIQLO MARCH kubt u op internet mensen van over de hele wereld die
de mode van UNIQLO dragen door steden wereldwijd zien lopen. De TOCHT gaat
van start met 35 mensen met verschillende professionele achtergronden die in
een rij lopen en gekleed zijn in flanellen overhemden van UNIQLO. Het
evenement laat de meest recente collectie flanellen shirts in meer dan 100
verschillende kleuren en ontwerpen van UNIQLO zien.
(2)NEEM DEEL AAN DE MARS -- waar dan ook ter wereld
Net zoals bij andere soorten promotie door middel van deelname, zoals
UNIQLO TRY, probeert UNIQLO MARCH deelnemers van over de hele wereld aan te
trekken. Deelnemers die de audities succesvol doorlopen, zullen deelnemen aan
de daaropvolgende evenementen van UNIQLO MARCH in steden over de hele wereld.
(3)RED ONE - de camera met een ultragroothoeklens
De eerste UNIQLO MARCH werd gefilmd door drie camera's met
ultragroothoeklenzen van RED ONE die gewoonlijk gebruikt worden voor
filmproducties. Nu zult u online voor de eerste keer videobeelden zien
gemaakt met ultragroothoeklenzen.
(4)De deelnemers ontvangen een kopie van het originele nummer geschreven
door Cornelius De originele soundtrack van UNIQLO MARCH werd geschreven door
de bekende Japanse musicus Cornelius(*). We zullen aan elke deelnemer die AAN
DE MARS MEEDOET een kopie overhandigen van de originele soundtrack van de
UNIQLO MARCH.
*Profiel van Cornelius
Keigo Oyamada werd geboren in januari 1969 en debuteerde in 1989 als een
lid van het popduo Flipper's Guitar. Het daaropvolgende jaar won hij op de
Japan Record Awards de prijs voor Album van een Nieuwe Musicus. Toen de groep
in 1991 uiteenging, startte en beheerde hij het label Trattoria. In 1993
begon hij een solocarrière onder zijn nieuwe artiestennaam Cornelius. In 1997
bracht Cornelius het album FANTASMA uit en sindsdien reist hij zeer intensief
de aarde rond om op te treden.
Voor meer details bezoekt u de website:
http://www.fastretailing.com/eng/
Contact:
Junichi Yagura, Yoshitada Hirobe
BILCOM, Inc.
Telefoon: +81-3-5766-8411
Fax: +81-3-5766-8419
E-mail: bil-press@bil.jp
Junichi Yagura, Yoshitada Hirobe, BILCOM, Inc., +81-3-5766-8411, Fax: +81-3-5766-8419, bil-press@bil.jp
-