Wereldwijde groepspromotie 'UNIQLO MARCH', eerste fase - Mars met flanellen shirts in Japan

01/11/2008 07:48

PR Newswire

TOKYO, November 1 /PRNewswire/ --
UNIQLO lanceert op 29 oktober UNIQLO MARCH, onze innovatieve wereldwijde groepspromotie. U zult online deelnemers van over de hele wereld die de laatste seizoenscollectie van UNIQLO dragen door de straten zien lopen.

UNIQLO MARCH, onze innovatieve wereldwijde groepspromotie

UNIQLO CO., LTD. heeft UNIQLO MARCH, zijn innovatieve wereldwijde groepspromotie, gelanceerd (http://www.uniqlo.com/march/). U zult online deelnemers van over de hele wereld die de laatste seizoenscollectie van UNIQLO dragen door de straten zien lopen. Via UNIQLO MARCH hopen we het plezier, het geluk en de voldoening die mensen overal ter wereld voelen wanneer ze echt goede kleren dragen, op een treffende manier duidelijk te maken.

Bij het eerste evenement zullen 35 mensen met verschillende professionele achtergronden te zien zijn die door Japanse steden wandelen en flanellen overhemden in meer dan 100 verschillende kleuren en ontwerpen dragen. De tocht zal gefilmd worden door een speciale camera met een ultragroothoeklens, en de ongeëvenaarde ultrawijde videobeelden van scenes die meer dan 50 meter in straatlengte beslaan, zullen voor het eerst naar de website geupload worden om online te bekijken.

NEEM DEEL AAN DE TOCHT -- waar dan ook ter wereld

Terwijl het eerste evenement van start gaat zijn we ook nog steeds op zoek naar deelnemers van over de hele wereld die deel willen uitmaken van de tweede UNIQLO MARCH. Alle deelnemers zullen een exemplaar ontvangen van de originele soundtrack van UNIQLO MARCH die werd gecomponeerd door de bekende Japanse muzikant Cornelius.

UNIQLO is zijn internationaal winkelnetwerk krachtdadig aan het uitbreiden in New York, Londen, Parijs, Hong Kong, Seoel, Sjanghai, Peking, etc. en het sleutelwoord "wereldwijd" zal steeds meer onze marktstrategie gaan bepalen.

De betekenis van UNIQLO MARCH

(1)UNIQLO MARCH - producten op een nieuwe manier presenteren Door UNIQLO MARCH kubt u op internet mensen van over de hele wereld die de mode van UNIQLO dragen door steden wereldwijd zien lopen. De TOCHT gaat van start met 35 mensen met verschillende professionele achtergronden die in een rij lopen en gekleed zijn in flanellen overhemden van UNIQLO. Het evenement laat de meest recente collectie flanellen shirts in meer dan 100 verschillende kleuren en ontwerpen van UNIQLO zien.

(2)NEEM DEEL AAN DE MARS -- waar dan ook ter wereld
Net zoals bij andere soorten promotie door middel van deelname, zoals UNIQLO TRY, probeert UNIQLO MARCH deelnemers van over de hele wereld aan te trekken. Deelnemers die de audities succesvol doorlopen, zullen deelnemen aan de daaropvolgende evenementen van UNIQLO MARCH in steden over de hele wereld.

(3)RED ONE - de camera met een ultragroothoeklens
De eerste UNIQLO MARCH werd gefilmd door drie camera's met ultragroothoeklenzen van RED ONE die gewoonlijk gebruikt worden voor filmproducties. Nu zult u online voor de eerste keer videobeelden zien gemaakt met ultragroothoeklenzen.

(4)De deelnemers ontvangen een kopie van het originele nummer geschreven door Cornelius De originele soundtrack van UNIQLO MARCH werd geschreven door de bekende Japanse musicus Cornelius(*). We zullen aan elke deelnemer die AAN DE MARS MEEDOET een kopie overhandigen van de originele soundtrack van de UNIQLO MARCH.


*Profiel van Cornelius

Keigo Oyamada werd geboren in januari 1969 en debuteerde in 1989 als een lid van het popduo Flipper's Guitar. Het daaropvolgende jaar won hij op de Japan Record Awards de prijs voor Album van een Nieuwe Musicus. Toen de groep in 1991 uiteenging, startte en beheerde hij het label Trattoria. In 1993 begon hij een solocarrière onder zijn nieuwe artiestennaam Cornelius. In 1997 bracht Cornelius het album FANTASMA uit en sindsdien reist hij zeer intensief de aarde rond om op te treden.

Voor meer details bezoekt u de website:
http://www.fastretailing.com/eng/

Contact:
Junichi Yagura, Yoshitada Hirobe
BILCOM, Inc.
Telefoon: +81-3-5766-8411
Fax: +81-3-5766-8419
E-mail: bil-press@bil.jp

Junichi Yagura, Yoshitada Hirobe, BILCOM, Inc., +81-3-5766-8411, Fax: +81-3-5766-8419, bil-press@bil.jp






-