Ingezonden persbericht
Persbericht
Roosendaal 28 oktober 2008
Indoor Skydive Roosendaal wederom genomineerd voor leisure25.
Indoor Skydive Roosendaal is opgenomen in de 25 meest opvallende, uitdagende en innovatieve bedrijven met een stevige groeistrategie uit de leisurebranche. Uit vele inzendingen is Indoor Skydive Roosendaal geselecteerd voor deze lijst en daarmee een directe winnaar. Tevens is er een marketingaward gekoppeld aan de leisure25, het bedrijf met de meeste stemmen op 23 november wint deze prestigieuze award.
Leisure management is een informatief magazine voor iedereen die op de hoogte wil blijven van ontwikkelingen in de leisurebranche. Leisure management is bedoeld voor een brede doelgroep die zich bezig houdt met diverse sportieve vormen van vrijetijdsbesteding. Het magazine selecteert elk jaar bedrijven waarvan er 25 in de Leisure25 komen. Vorig jaar werd Indoor Skydive Roosendaal ook al genomineerd als het meest innovatieve bedrijf van 2007.
De groeistrategie van Indoor Skydive Roosendaal wordt vooral gekenmerkt door de focus op bedrijfsevents. "Volgens onze gasten beiden wij de leukste bedrijfsuitjes van Nederland. Indoor skydiven is een geweldig originele belevenis waarbij bijna alle gasten worden verrast over hoe leuk het wel niet is" aldus manager marketing en commerciële zaken Robert Ros. De naams- en productbekendheid neemt geleidelijk aan toe en steeds meer bedrijven weten Roosendaal te vinden voor hun bedrijfsevent. De heldere communicatie en nieuwe producten en arrangementen slaan aan in de markt. Voor 2009 staan er enkele landelijke marketingcampagnes op de planning waaronder een spectaculaire tv commercial. Nu zou het leuk zijn als we erkenning zouden krijgen middels de marketing award. Daarom hopen we op vele stemmen op www.leisure25.com