Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
TietoEnator DI ondersteunt KANA
TietoEnator belooft beter rendement uit investering in KANA-oplossing
Amersfoort, 28 oktober 2008 - TietoEnator en KANA zijn
overeengekomen dat TietoEnator voortaan KANA-oplossingen
ondersteunt. TietoEnator belooft bestaande en nieuwe KANA-gebruikers
beter rendement uit de investering in hun KANA-oplossing voor
multichannel-klantcontacten.
TietoEnator Digital Innovations Nederland adviseert ondernemingen en overheden
merkonafhankelijk over het klantvriendelijk en efficiënt bedienen van grote
aantallen klanten. KANA levert wereldwijd de grootste bedrijven en callcentra,
technologisch hoogwaardige oplossingen voor het beter bedienen van klanten via de
telefoon, e-mail, chat en het web. Voortaan optimaliseert TietoEnator bestaande en
nieuwe KANA-oplossingen en biedt TietoEnator technische ondersteuning daarbij.
Michiel Dietvorst, manager services bij TietoEnator Digital Innovations Nederland
zegt: "KANA-oplossingen behoren tot de beste in hun soort. Dankzij de
samenwerking kunnen we KANA optimaliseren en technisch ondersteunen.
TietoEnator garandeert KANA-gebruikers verbeterd rendement op hun investering
in licenties."
Charlie Isaacs, Chief Customer Officer bij KANA zegt: "KANA tekent voor
geavanceerde systemen, TietoEnator voor hoogwaardige ondersteuning en advies.
Onze samenwerking is wederzijds waardevol en onze klanten profiteren daarvan
mee."
Over KANA
KANA is wereldwijd marktleider in multi-channel klantcontacten. KANA's
geïntegreerde oplossingen stellen bedrijven in staat een eenduidige dienstverlening
te bieden over alle kanalen, waaronder e-mail, chat, callcentra en zelfbediening via
het web. KANA-gebruikers zien hun klanttevredenheid met sprongen groeien, terwijl
PublieksWerk / TietoEnator
ze hun het aantal telefoontjes gemiddeld met twintig procent krimpt. KANA's
prijswinnende oplossingen hebben zich bewezen in wereldwijd meer dan 600
bedrijven, waaronder ongeveer de helft van ´s werelds honderd grootste bedrijven.
including approximately half of the world's largest 100 companies. Ga voor meer
informatie naar www.kana.com.
Over TietoEnator
TietoEnator Digital Innovations (DI) adviseert grote ondernemingen onafhankelijk
over het klantvriendelijk en efficiënt bedienen van grote aantallen klantcontacten
over verschillende klantkanalen, zoals web, e-mail en telefonie. TietoEnator DI
adviseert, ontwerpt, implementeert, integreert en ondersteunt de oplossingen voor
haar klanten en streeft er voortdurend naar maximaal waarde toe te voegen aan de
bedrijfsprocessen. Het hoofdkantoor van TietoEnator bevindt zich in Finland. De
onderneming heeft wereldwijd 16.000 medewerkers en behaalde in 2007 een netto
omzet van ruim 1,7 miljard euro. Meer informatie biedt www.tietoenator.nl.
Ingezonden persbericht