IDG benoemt Patrick Vernack tot Sales Directeur
28/10/2008 10:31
IDG Nederland
Haarlem, 27 oktober 2008 - IDG Nederland benoemt Patrick Vernack (44) met ingang van 1 oktober 2008 tot Sales Directeur en lid van het Management Team. Vernack heeft veel ervaring opgedaan in diverse sales- en marketingfuncties binnen de media-branche, zowel in Nederland als internationaal bij o.a. WPG Uitgevers, PCM en Crosspoints.
Lennard Hoogenraad, CEO: "Met Patrick halen we veel expertise en kennis binnen en geven we onze verkooporganisatie een belangrijke nieuwe impuls. We willen voor onze relaties een echte partner zijn die meedenkt en zoekt naar hoogwaardige communicatieoplossingen. Het doel is om onze adverteerders succesvol te laten zijn waarbij onze multimediale merken en onze expertise en onderzoeken een belangrijke rol kunnen vervullen".
Over IDG
IDG Nederland is een vestiging van de International Data Group (IDG), 's werelds toonaangevende multimediabedrijf in de ICT-branche. IDG is een webcentric company met meer dan 450 websites. Zo'n 140 miljoen mensen lezen één of meer van IDG's 300 ICT-tijdschriften en -kranten, die in 85 landen worden uitgegeven. Andere producten en diensten die IDG wereldwijd aanbiedt, zijn 470 onderzoekprogramma's voor verschillende (ICT) marktsegmenten en de organisatie van 750 technologie gerelateerde beurzen en conferenties.
IDG Nederland bedient duidelijk gesegmenteerde doelgroepen met duidelijk gepositioneerde multimediale merken. Dit zijn op de consument gerichte merken, zoals Computer!Totaal, Zoom.nl, Tips & Trucs en Gamez.nl, en op de zakelijke markt gerichte merken waaronder Webwereld, InfoWorld, ChannelWorld en TechWorld.
Meer informatie over IDG en IDG Nederland treft u aan op www.idg.com en www.idg.nl