De nieuwe manier van netwerken op Zakenfestival Rotterdam
06/10/2008 13:22
AM+D
Op 28, 29 en 30 oktober is het zover. Dan barst het Zakenfestival Rotterdam 2008 los. Dit jaar staat het Zakenfestival in het teken van het thema PUUR. Puur ondernemen én puur netwerken. Met de geheel vernieuwde website www.zakenfestival.nl wordt nu al een voorschot genomen op wat bezoekers eind deze maand kunnen verwachten. Het Zakenfestival is virtueel gezien zelfs al begonnen.
De nieuwe website van het Zakenfestival 2008 is dit jaar namelijk volledig 'web 2.0 proof'. Met User Generated Content, blogs van sprekers en twee geïntegreerde zakelijke Online Social Networking tools; FlameTree en LinkedIn. Tijdens het Zakenfestival kunnen bezoekers hiermee verder kennismaken.
Waarom online netwerken?
Netwerken doe je weliswaar 'live' op het Zakenfestival maar op de interactieve website kunnen bezoekers zich nu al optimaal voorbereiden. Normaal gesproken dragen bezoekers aan zakelijke evenementen een schat aan informatie bij zich die niet zichtbaar is. Informatie over zakelijke achtergronden die (mede)bezoekers en standhouders dolgraag zouden kennen. Zodat de mogelijkheid ontstaat om de juiste mensen te ontmoeten. Met behulp van de Online Social Networking platforms als Flametree en LinkedIn is dat heel makkelijk. Ontdek bekenden of juist onbekenden waarmee je graag eens van gedachten zou willen wisselen. De drempel is laag, het enige wat je hoeft te doen is elkaar een bericht sturen om een afspraak te maken. Ondernemers kunnen dus feitelijk nu al aan de slag op www.zakenfestival.nl.
Het Zakenfestival wordt mede mogelijk gemaakt door: de Rabobank.
Initiatiefnemers: Ondernemersnetwerk010 en Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam.
http://www.zakenfestival.nl