Ticketscript trotse tweede bij Accenture Innovation Awards


AMSTERDAM, 20081027 -- Ticketscript heeft net naast de felbegeerde "Blauwe Tulp" voor meest innovatieve concept van Nederland gegrepen, Myngle eiste deze award op. De uitreiking van de Accenture Innovation Awards vond donderdag 23 oktober in een overvol Pakhuis de Zwijger plaats.

Middels het uitreiken van de Innovation Awards 2008 wil Accenture bedrijven in de Media en Communicatie industrie de erkenning geven die zij verdienen. Daarnaast verschaft Accenture inzicht in het innovatieve karakter van de bedrijven die werkzaam zijn in deze industrie.

De vakjury - bestaande uit twaalf zwaargewichten uit de mediawereld - roemde zowel Ticketscript als Myngle om hun vooruitstrevende karakter, de manier waarop ze traditionele markten hebben veranderd en het succesvolle toekomstperspectief.

Frans Jonker, directeur van Ticketscript: "Ondanks dat we altijd streven naar het hoogst haalbare, zijn we uiteraard tevreden en erg trots met deze tweede plaats. Zoals de jury al aangaf zijn we blij dat we in staat zijn geweest om de ticketing markt open te breken en transparanter te maken. Ons succes was al terug te zien in de honderden tevreden klanten, maar de waardering van deze professionals is natuurlijk een kroon op ons werk."

Voor de publieksprijs eindigde Ticketscript op een mooie achtste plaats, het ongekend populaire Buienradar ging uiteindelijk met deze prestigieuze award aan de haal.





Ingezonden persbericht