Persbericht
HP wint de Eurofiber Partner Award voor Beste Partner 2008
Eurofiber reikt prijzen uit tijdens eerste Partner Event
Utrecht, 27 oktober 2008 - HP, Signet en Esprit XB wonnen elk een Eurofiber Partner Award tijdens het eerste Eurofiber Partner Event. HP ontving de award voor Beste Partner 2008 donderdagavond uit handen van Eurofiber-directeuren Alex Goldblum en Bart Oskam. De organisatie kreeg de prijs voor haar pro-actieve positionering van Eurofiber-producten in de markt. De uitreiking van de Partner Awards was onderdeel van het eerste Partner Event van Eurofiber. Met dit evenement onderstreept Eurofiber haar ambitie om een optimaal rendement te halen uit het samenwerken met partners.
"HP is een waardevolle partner gebleken door haar grote toegevoegde waarde op de producten van Eurofiber", aldus Goldblum. "Naast de zeer interessante totaalpropositie die zo ontstaat, is HP ook een enthousiaste partner met een duidelijke marktvisie."
Ook Signet viel in de prijzen; zij kreeg de Award voor Beste Service Provider van het jaar. De getoonde kracht en creativiteit in vraagbundelingstrajecten maakte Signet tot winnaar in deze categorie.
Verder werd EspritXB uitgeroepen tot Beste Nieuwkomer van 2008. Eurofiber prees EspritXB voor de bereidheid om samen op te trekken in verschillende cases en daarnaast de organisatiebrede betrokkenheid. Ook de inzet en het enthousiasme van de medewerkers werden geroemd. De partners van Eurofiber konden in vier parallelsessies nader kennismaken met de organisatie, het netwerk en Eurofibers visie op partnership. Verder gaf communicatieadviseur Cees van Doorn (Quo Vadis Communicatie) zijn visie op de rol van partners in moderne bedrijfsvoering. "Partnerorganisaties zijn pas toekomstvast wanneer ze bij elkaar passen; liefst op een organische manier", stelde Van Doorn. "Ze moeten aan elkaar gecommitteerd zijn op een niveau dat verder gaat dan dat van financieel gewin alleen."
De Eurofiber Partner Awards. Foto: Eurofiber
Vanuit de partners kwam waardering voor het heldere signaal naar de markt over Eurofibers toekomstplannen en marktpositionering. Voor Eurofiber is het mede dankzij de grote opkomst een zeer succesvol evenement geworden dat de komende jaren zeker wordt herhaald.
- Einde bericht -
Over Eurofiber
Eurofiber is een gespecialiseerde aanbieder van managed dark fiber-verbindingen en Ethernetdiensten vanaf 10 Mbps. Het fijnmazige glasvezelnetwerk heeft momenteel een omvang van ruim 8.000 kilometer en wordt continu uitgebreid. Ruim 25% van het internetverkeer in Nederland gaat over het netwerk van Eurofiber. Van het mobiele communicatieverkeer is dat ruim 50%.
Eurofiber staat voor vrijheid om te kiezen en ruimte om te groeien. Het onafhankelijke netwerk geeft organisaties een vrije keuze uit de diensten die zij op hun glasvezelverbinding willen inzetten en uit de dienstenleveranciers. Het wijdvertakte netwerk, het diverse productaanbod en de mogelijkheid om de bandbreedte op ieder moment te verhogen, bieden ruimte om te innoveren en te groeien. Voor meer informatie:
Ingezonden persbericht