Tijd:12:16 (GMT+01:00)
Datum:27 Oktober 2008
Organisatie:Just and Only
Just and Only tegen de daling van de koopkracht
Een opkomende economische crisis, de daling van de koopkracht, Low Cost Attitude: om het hoofd te bieden aan de marktevolutie van de laatste maanden heeft de site www.justandonly.be een innoverend model opgebouwd, waarbij exclusieve verkopen van nieuwe producten van grote handelsmerken online opgezet worden met ongeziene kortingen in vergelijking met de marktprijs. Een e-commerce website om te ontdekken, nu nog meer dan gisteren Met de sterke opkomst van e-commerce hebben de websites die online verkopen organiseren vooropig de wind mee in België. Ze vermenigvuldigen zich tegen een hoog tempo in sterk uiteenlopende domeinen zoals mode en electronica. Om de online koper te blijven overtuigen, mogen bepaalde elementen niet uit het oog verloren worden. Terwijl hij de angst om online te bankieren min of meer overwonnen heeft, blijft de koper op zijn hoede. Hij houdt de prijs nauwkeurig in het oog en moet een goede reden hebben om zijn aankoop online af te sluiten. Daarbij mag de dienst na verkoop niet verwaarloosd worden en moeten de commerciële boodschappen realistisch overkomen , onderstreept Alain Marien, Head of Media Sales Belgacom Skynet.In die zin zal elke koper, zijnde een man, vrouw, kind of nog een toekomstige moeder kunnen genieten van sterke en reële prijsvoordelen in verschillende domeinen: kledij, mode accessoires, speelgoed, huishouden en high-tech. 2 tot 3 online verkopen worden wekelijks voorgesteld, en dit het hele jaar door. De site kenmerkt zich verder door een innoverend concept waarbij de koper enkele cosmetica producten mag kiezen uit een hele reeks nieuwigheden van grote handelsmerken en dit voor een symbolische prijs. De rijke keuze, de kwaliteit van de artikelen, de uiterst aantrekkelijke prijs en de dienst na verkoop zorgen als rode draad voor de toegevoegde waarde.Voor de Sinterklaas en Kerstmis aankopen zal de koper geen overdrukke winkels moeten bezoeken om de geschenken te selecteren die hun familieleden zullen plezieren. Inderdaad, de site biedt de mogelijkheid om 24uur/24 en 7dagen/7 online te bestellen gevolgd door een thuislevering waar ook in België. De surfer kan in alle rust zijn aankopen overwegen en voorbereiden wanneer het voor hem past. De toegang en inschrijving op de website zijn vrijblijvend en gratis. Elk lid van de site kan eveneens genieten van de vele kortingsbonnen, gespaard via de aankopen van zijn petekinderen.Achter deze website schuilt Melina Cervesato, een dynamische en ondernemende vrouw die, omringd door een trouw team, haar eigen bedrijf heeft opgericht met als hoofsactiveit deze e-commerce website. Vrouwen die het aandurven om hun eigen bedrijf op te richten en bedienden aan te nemen, blijven vandaag nog een uitzondering in de wereld van zelfstandigen. Ondanks de risico s zouden echt meer vrouwen het moeten wagen want er is zeker potentieel en een hele reeks succesvolle verhalen! , stelt Isabelle Lenarduzzi, oprichtster van Jump Forum.Het success van het huidig initiatief van Melina Cervesato berust op de veelvuldigheid van de commerciële acties en de selectie van handelsmerken, die echt een meerwaarde bieden ten opzichte van concurrerende websites. We nodigen u uit om de site www.justandonly.be nu te ontdekken Contact: Priscille ARNAUDparnaud@justandonly.beTel: 02 263 05 61Gsm: 0495 70 87 81Fax: 02 269 93 55
URLs
*