MediaPlaza


Laat web 2.0 voor u werken!

Seminar MKB 2.0 maandag 27 oktober 2008, 10.00 - 17.00 uur locatie: Media Plaza, Jaarbeurs Utrecht Uw deelname is kostenloos (De entreekosten van 499,- worden door het Ministerie van Economisch Zaken gesponsord)

LAAT WEB 2.0 VOOR U WERKEN! Een seminar speciaal voor MKB-ers die voordeel willen halen uit web 2.0 toepassingen.

Crowdsourcing, user generated content, wiki's, widgets, corporate blogging, adwords social networking termen die u wellicht bekend voorkomen, maar heeft u ook helder voor ogen wat de mogelijkheden ervan zijn? Welke interessante toepassingen kunnen u als ondernemer verder helpen en welke inspirerende ondernemers gingen u reeds succesvol voor?

Wilt u ook een beter contact met uw klant, slimmere en goedkopere marketing tools, uw communicatiebereik vergroten, betere conversies realiseren, voorlopen op uw concurrentie en optimaal gebruik maken van de collectieve kracht op het web? Bezoek dan op maandag 27 oktober 2008 het seminar MKB 2.0!

Wat kunt u verwachten tijdens dit seminar? * Uitleg van het web2.0 spectrum, vertaald naar mogelijkheden voor het MKB; * Geld verdienen met Web2.0, inspirerende web 2.0 voorbeelden van succesvolle ondernemers; * Binden en boeien 2.0;
---
+ Hoe ziet de nieuwe generatie medewerkers eruit en in hoeverre verschilt deze met voorgaande generaties? + Hoe deze generatie te vinden, te binden en te boeien? * Betekenis van social networking voor het MKB; * Personal Branding als bedrijfstrategie; * Gevonden worden op het web; * Online reputatie management; * Lifehacking; slimmer omgaan met uw kostbare tijd.

Deelnemen aan het seminar? Deelname aan dit seminar is kosteloos voor personen werkzaam binnen een MKB onderneming met minder dan 250 medewerkers. Voorwaarde voor kosteloze deelname is dat Media Plaza een compleet ingevuld inschrijfformulier ontvangt.

Indien u na inschrijving door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn bij het seminar, verzoeken wij u vriendelijk dit tot uiterlijk twee werkdagen voor aanvang van het seminar te melden. Wanneer u zich heeft ingeschreven en zonder bericht afwezig bent, zijn wij genoodzaakt 100,- (excl. BTW) voor facilitaire kosten in rekening te brengen.

Vragen? Voor inhoudelijke vragen: Ralph Bijker, ralph.bijker@mediaplaza.nl of 030 - 291 41 51 Voor overige vragen: Andrea van Leeuwen, andrea.vanleeuwen@mediaplaza.nl of 030 - 291 41 20

Blijf actief op de hoogte, word lid van de MKB2.0 Linkedin groep! De MKB2.0 Linkedin groep is bedoeld voor ondernemers en managers die slimmer willen (leren) werken met web2.0 toepassingen. U wordt van harte uitgenodigd om interessante informatie over web2.0 toepassingen met elkaar te delen. Wij houden u op de hoogte van interessante ontwikkelingen, we delen slimme ideeën vanuit het veld met u en u daagt ons netwerk uit voor toepasbare oplossingen voor uw vraagstukken. Klik hier om lid te worden van deze Linkedin netwerkgroep of hier om interactief kennis via het MKB2.0 Ning platform te delen.

Programma onder voorbehoud van wijzigingen 10:00 uur Ontvangst 10:30 uur Opening door dagvoorzitter 11:00 uur Keynote 1; Kansen van Web2.0 voor het MKB? Door Hessel van Oorschot, directeur Punda Milia, Chief of Noise at Tribe of Noise * Wat is de betekenis van Web2.0 voor het MKB? * Spraakmakende voorbeelden van collega ondernemers * Een kijkje in de toekomst van MKB 3.0

11:45 uur Pauze 12:15 uur Keynote 2: De revolutie van de nieuwe generatie werknemers Door Martijn Planken, trendwatcher Media Plaza * De medewerker van de toekomst * Van babyboomer tot generatie C

13:00 uur Lunch 14:00 uur Workshopronde 1 * Binden en boeien van de 2.0 generatie - door Hylke Oldenboom Webber Vitae, Video Nieuwe Professional * Online Personal Branding als bedrijfsstrategie - door Bas van de Haterd , Blog Personal Branding * Geld verdienen met web2.0 - door Hessel van Oorschot

14:50 uur Workshopronde 2 * Usability op het web; hoe wil uw klant dat uw website er uitziet? * Trends en ontwikkelingen op communicatie gebied / nieuwe media / Unified Communication - door Martijn Planken * Lex-i workshop web2.0 terminologie; Q&A van Ajax tot Youtube - door Ayman van Bregt , Lex-i Preview

15.40 uur Pauze 15:55 uur Workshopronde 3 * Online reputatie management; Webcare teams & Buzzing - door Alex van Leeuwen, Buzz Capture * Google Adwords; Gevonden worden op het web - door Sander Prinsen, Storm MC * Lifehacking voor het MKB - door Frank Meeuwsen , Rhinofly, Lifehacking.nl

16:45 uur Afsluiting en aansluitend netwerkborrel