Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Utrecht, 21 oktober 2008
MARKETING3 GOOIT HET ROER OM!
Van 'Marketing tijdens overvloed' naar 'Marketing in krimp'
Marketing3 gaat de kredietcrisis te lijf! Het tweedaagse marketingcongres in de Utrechtse Jaarbeurs van eind november voert een radicale verandering in de programmering door. Eén bomvolle congresdag in plaats van twee. In prijs verlaagd en inhoudelijk verzwaard. We hebben het al druk genoeg en tijd is geld!
No One Size Fits All!
Kom luisteren naar succesvolle aanpakken en marketingstrategieën om de crisis niet alleen te pareren, maar zelfs voor te blijven. De huidige overvloed aan reclame-uitingen, merken en alternatieven blijft voorlopig nog bestaan. Geldt dat ook voor de marketingbudgetten? Experts gaan met elkaar de strijd aan over de do's en dont's in krimp. Een one size fits all oplossing bestaat immers niet.
Eén ding is zeker
'Wat in geval van crisis? Marketing3!' Vorm je eigen mening:
Marketing3, 26 november 2008, Jaarbeurs Utrecht. www.marketing3.nl
---