Klantcontact via chat; hypotheekadviseurs enorm enthousiast op HypoVak
BREDA, 20081023 -- Bezoekers van HypoVak 2008 waren zeer enthousiast over de chat dienstverlening welke op de demo website van Eurowebb werd gepresenteerd. Een commerciele chat medewerker van Data & Promo Solutions hield zich gedurende de dag beschikbaar om de chat demonstratie te verzorgen. Bij de 3 aanwezige computerzuilen hadden de medewerkers van Eurowebb hun handen vol aan de geïnteresseerde hypotheekadviseurs om de commerciële mogelijkheden te demonstreren.
Data & Promo Solutions biedt als gespecialiseerd contact center in de financiële dienstverlening (afm vergunning 12017176), een complete commerciële chat dienst aan. De benodigde chat software wordt geadviseerd op basis van de behoefte van de klant. Er wordt onder andere met de software van NTR Benelux gewerkt. Tel daar bovenop de contact center agents met ervaring in de financiële dienstverlening en het maximale rendement wordt uit de bezoekers van uw website behaald!
"Vaak wordt er flink geïnvesteerd in het genereren van nieuwe bezoekers op de website, echter is het veel belangrijker dat deze bezoekers converteren. Een product of dienst bestellen, een afspraak maken of bijvoorbeeld lid worden van een nieuwsbrief. Daarmee maakt u toch uw omzet. Met een proactieve chat kunnen bezoekers op een vriendelijke manier worden geleid naar de conversie. U kunt het vergelijken met de detailhandel: Die broek staat u goed meneer, zal ik er eens een mooie blouse bij zoeken?" Aldus Bastin van Oers, directeur Data & Promo Solutions.
Tim Chengadu, Eurowebb: "Als extra module biedt deze chat dienst van Data & Promo Solutions een flinke meerwaarde voor de standaard website module van Eurowebb. Zeker in de huidige situatie van de financiële markt moet het maximale behaalt worden met de internetsite van de intermediair.
Ingezonden persbericht