Vanderkuy - business development lanceert lowhangingfruit
Méér rendement uit de tent
GOUDA, 20081022 -- Met de slogan "Méér rendement uit de tent" lanceert vanderkuy - business development haar nieuwe bedrijfsnaam lowhangingfruit en website.
Oprichter en business analyst Etienne van der Kuy constateerde dat er in zijn klantenkring zelfs bij de grotere verladers en logistiek dienstverleners nog steeds veel administratieve processen handmatig plaatsvinden. Dit terwijl de in te voeren gegevens wel aanwezig zijn in andere systemen.
Voor veel van deze klanten werden dan ook aansluitend op het adviestraject maatwerk webapplicaties ontwikkeld. Deze applicaties gedragen zich als een spin in het web en koppelen alle systemen aan elkaar. De klant krijgt vervolgens een dashboard opgeleverd dat inzage geeft in de actuele status afgezet tegen de service level agreements met haar klanten. Met één druk op de knop worden direct kant-en-klare rapportages in de huisstijl van de klant gecreëerd.
Met de nieuwe naam "lowhangingfruit" laat van der Kuy aan verladers en logistiek dienstverleners zien dat er vaak oplossingen dichtbij zijn die met een geringe investering een hoog rendement kunnen opleveren. "Juist in de huidige economische tijden is het van belang om weer eens naar de kostenkant te kijken. Op deze wijze kunnen rendementen zelfs groeien bij een lagere omzet." aldus Etienne van der Kuy. Lowhangingfruit biedt daarom ééndaagse quickscans aan waarbij de klant 's middags al een A4-tje ontvangt met potentiële kansen en bijhorende investeringen.
Lowhangingfruit is o.a. werkzaam voor DHL, Panalpina, FloraHolland en Beurtvaartadres.
Lowhangingfruit