Ingezonden persbericht
Qantas is de eerste luchtvaartmaatschappij die volledig overgaat op Amadeus Altéa Customer Management Solution
Altéa zorgt voor kostenbesparing, verbetering van operationele efficiency en opbouw van klanten loyaliteit
Hoofddorp - Amadeus, wereldwijd marktleider voor technologiesystemen voor de reis- en toeristenindustrie, heeft aangekondigd dat Qantas op dit moment volledig gebruik maakt van de Amadeus Altéa Customer Management Solution voor het beheer van haar volledige sales, reserveringen, inventaris en vertrekcontrole functies. De recente overgang van de maatschappij op het nieuwe check-in en flight boarding systeem, Altéa Departure Control - Customer, is een mijlpaal in de industrie en maakt Qantas de eerste die geheel operationeel is via een volledig Altéa platform.
Voor het eerst wordt een passagiersprocessing systeem van een belangrijke luchtvaartmaatschappij beheerd via de nieuwe generatie technologie, waardoor Qantas haar passagiers en check-in agenten kan laten profiteren van een blik op alle passagiersgegevens op elk raakvlak. Vertegenwoordigers van Qantas kunnen passagiers exclusief een intelligent en intuatieve klantervaring aanbieden, waaronder consequent gepersonaliseerde service en sneller inchecken. Check-in personeel krijgt waar nodig de meest recente informatie over welke passagiers voorrang hebben bij het boarden, flow-forward naar eerdere vluchten, stoelpreferenties, upgrades of aanpassingen in real-time.
Contactgegevens:
Amadeus Benelux Improve Communication Network
Luc Pannecoeck Ocky Wiemeyer
Tel: +32 2 257 99 11 / +31 23 554 1430 Tel: +31 20 7155330
Fax: +32 2 460 03 84 / +31 23 562 4272 Fax: +31 20 7155339
E-mail: infobe@benelux.amadeus.com/ E-mail: ocky@improve-network.com infonl@benelux.amadeus.com
---- --