Reisverzekeraar krijgt exclusiviteit in dertien landen
Mondial Assistance en Expedia sluiten nieuwe uitgebreide overeenkomst
Amsterdam, 22 oktober 2008 Mondial Assistance is vanaf deze maand in dertien landen de exclusieve leverancier van reisverzekeringspakketten voor Expedia, de internationale marktleider in online reisaanbod. Een nieuwe vijfjarige overeenkomst maakt voor de internationale reisverzekeraar en hulpverlener de weg vrij om nieuwe consumenten in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Oceanië te bereiken.
Mondial Assistance en Expedia werken al langer samen in onder andere Nederland, Groot Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië. De overkoepelende overeenkomst maakt het mogelijk dat Mondial Assistance belangrijke nieuwe markten van Expedia bedient, zoals Ierland, België, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Australië en Nieuw-Zeeland. Consumenten uit die landen kunnen nu tijdens het boeken van hun reis bij Expedia aangeven dat zij een reisverzekering van Mondial Assistance toe willen voegen.
Expedia heeft de bestaande overeenkomst met Mondial Assistance uitgebreid omdat zij binnen de nieuwe gebieden de reisverzekeringen uitsluitend door één partij wil laten beheren. De keuze voor Mondial Assistance is gebaseerd op haar internationale karakter en prestaties als het gaat om het leveren van verzekeringsproducten aan webgebruikers over de hele wereld. "Mondial Assistance heeft bovendien door de jaren heen bewezen een betrouwbare partner te zijn die onze klanten flexibiliteit en waar voor hun geld biedt", verklaart Philip Iveson, Director of Ancillary Revenues bij Expedia.
Over Mondial Assistance
Mondial Assistance Group is wereldwijd marktleider in hulpverlening, reisverzekeringen en persoonlijke diensten. Mondial Assistance opereert met ruim 9.300 medewerkers op vijf continenten, in 28 landen. 250 miljoen klanten profiteren van de diensten van de groep. Kijk voor meer informatie op www.mondial-assistance.nl