BOVAG

22-10-2008
Autofit-bedrijven bieden BOVAG Pechhulp

Autofit-bedrijven bieden voortaan BOVAG Pechhulp aan. Zo geven zij het voordeel van goed onderhoud door aan hun klant. Omdat BOVAG Pechhulp voorbehouden is aan goed onderhouden autos, valt de service aanzienlijk goedkoper uit dan die van andere aanbieders in de markt. De Autofit-bedrijven profiteren op hun beurt van de uitgekiende marketingcampagne rondom BOVAG Pechhulp.

De scherpe prijsstelling is al een prachtig marketinginstrument. Daar komt bij dat we benadrukken dat onze klanten niet onnodig stil komen te staan, aldus voorzitter Erik van der Zwaag van Autofit Noord-Oost.

Autofit vertegenwoordigt 75 autobedrijven in Nederland. Communicatie met de markt is een van de belangrijkste speerpunten van onze organisatie, stelt Van der Zwaag. De introductie van BOVAG Pechhulp is omgeven door veel publiciteit. Consumenten die zich via de website www.bovag.nl aanmelden kunnen een van de Autofit-bedrijven kiezen als hun autobedrijf. Dat levert al klandizie op. Daarnaast worden de klanten om het jaar in een brief herinnerd aan BOVAG Pechhulp. Dat is een belangrijk contactmoment voor de Autofit-bedrijven.

BOVAG Pechhulp verstevigt de band tussen autobedrijven en hun klanten, stelt Koos Burgman algemeen directeur van BOVAG. BOVAG Pechhulp stelt autobedrijven in staat om hun klanten niet alleen 24 uur per dag en zeven dagen per week, maar ook buiten hun eigen werkgebied van dienst te zijn. Uit onze analyses blijkt dat veel pechgevallen zich voordoen in de eigen regio. In die gevallen kunnen de bedrijven van Autofit hun eigen klanten helpen. Bij panne buiten de eigen regio wordt teruggevallen op het netwerk van 6000 BOVAG-bedrijven. In verreweg de meeste gevallen kan de reis daarna gewoon worden voortgezet. Mocht dat niet lukken, dan regelt BOVAG Pechhulp vervangend vervoer of een hotelovernachting.
Bron: BOVAG Persbericht
Datum: 22-10-2008