22-10-2008
Autofit-bedrijven bieden BOVAG Pechhulp
Autofit-bedrijven bieden voortaan BOVAG Pechhulp aan. Zo geven zij het
voordeel van goed onderhoud door aan hun klant. Omdat BOVAG Pechhulp
voorbehouden is aan goed onderhouden autos, valt de service
aanzienlijk goedkoper uit dan die van andere aanbieders in de markt.
De Autofit-bedrijven profiteren op hun beurt van de uitgekiende
marketingcampagne rondom BOVAG Pechhulp.
De scherpe prijsstelling is al een prachtig marketinginstrument. Daar
komt bij dat we benadrukken dat onze klanten niet onnodig stil komen
te staan, aldus voorzitter Erik van der Zwaag van Autofit Noord-Oost.
Autofit vertegenwoordigt 75 autobedrijven in Nederland. Communicatie
met de markt is een van de belangrijkste speerpunten van onze
organisatie, stelt Van der Zwaag. De introductie van BOVAG Pechhulp is
omgeven door veel publiciteit. Consumenten die zich via de website
www.bovag.nl aanmelden kunnen een van de Autofit-bedrijven kiezen als
hun autobedrijf. Dat levert al klandizie op. Daarnaast worden de
klanten om het jaar in een brief herinnerd aan BOVAG Pechhulp. Dat is
een belangrijk contactmoment voor de Autofit-bedrijven.
BOVAG Pechhulp verstevigt de band tussen autobedrijven en hun klanten,
stelt Koos Burgman algemeen directeur van BOVAG. BOVAG Pechhulp stelt
autobedrijven in staat om hun klanten niet alleen 24 uur per dag en
zeven dagen per week, maar ook buiten hun eigen werkgebied van dienst
te zijn. Uit onze analyses blijkt dat veel pechgevallen zich voordoen
in de eigen regio. In die gevallen kunnen de bedrijven van Autofit hun
eigen klanten helpen. Bij panne buiten de eigen regio wordt
teruggevallen op het netwerk van 6000 BOVAG-bedrijven. In verreweg de
meeste gevallen kan de reis daarna gewoon worden voortgezet. Mocht dat
niet lukken, dan regelt BOVAG Pechhulp vervangend vervoer of een
hotelovernachting.
Bron: BOVAG Persbericht
Datum: 22-10-2008
BOVAG