Ingezonden persbericht


Tijd:16:22 (GMT+02:00)
Datum:21 Oktober 2008
Organisatie:PR NEWSWIRE

CAS lanceert wereldwijd alliantieprogramma

ORLANDO, Florida, SYDNEY, Australië en KAISERSLAUTERN, Duitsland, October 21 - CAS wil groeiplannen voeden door middel van strategische partnerschappen en klanten verhoogde bedrijfsresultaten bieden CAS, de leidende wereldwijde leverancier van vraagbeheersingsoplossingen voor de consumentenproductenindustrie heeft vandaag de lancering van het CAS Global Alliance Program aangekondigd. Door het benutten van ruim 23 jaar aan ervaring in consumentengoederen en expertise in ondernemingssoftware zal het CAS Alliances Program de best practices van het bedrijf samenbrengen, evenals methodologieën, prijswinnende oplossingen en geroutineerde consultings-, trainings- en ondersteuningsmiddelen om alliantiepartners te helpen bij het versnellen van implementatietijd, het aanjagen van bedrijfsresultaten en het verbeteren van de voorspelbaarheid in de levenscyclus van het gehele project over de hele wereld. De aankondiging van CAS werd gedaan in combinatie met de Consumer Goods Technology Conference 2008, in Orlando, Florida. "Dit nieuwe programma, gekoppeld aan de lancering van CAS Global Services, positioneert CAS zo dat het een nieuwe standaard zet voor de levering van ondernemingsoplossingen in de markt voor consumentenproducten," zei Stefan Joneck, wereldwijde CEO en oprichter van CAS. "CAS legt zich toe op het ontwikkelen en behouden van strategische relaties met 's werelds leidende zakelijke en technologische bedrijven. Elk van onze partners zal ons helpen het ecosysteem van CAS uit te breiden, maar het is nog belangrijker dat ze onze toewijding delen om onze klanten te helpen bij het realiseren van de bedrijfswaarde die ze voor ogen zagen toen ze ervoor kozen in onze producten te investeren." Door het Global Alliance Program zal CAS samenwerken met partners in bedrijfsprocessen, technologieën en consulting om strategieën te integreren en expertise in consumentenproducten, methodologieën, best practices en trainingsprogramma's, ontworpen om snelheid, precisie en resultaten te leveren. Dit programma zal ook bestaan uit een geformaliseerd technologie- en consultantencertificaat en gezamenlijke marketingmogelijkheden voor deelnemers van alliantieprogramma's. "Dit programma gaat helemaal om het leveren van waarde aan de klant," zei Todd Fryburger, CEO, CAS Amerika's. "Dat we een CAS Alliance Partner zijn is het waarmerk waardoor onze klanten er verzekerd van kunnen zijn dat ze met de besten uit de industrie werken, die onze passie voor succes met klanten duidelijk delen." "Het Global Alliance Program zal CAS en Microsoft een geweldig voertuig voor samenwerking bieden om best practices en oplossingen te definiëren die onze klanten van consumentengoederen helpen effectiever te handelen in de digitale omgeving van vandaag," zei Ted Combs, Worldwide Managing Director voor Consumer Goods bij Microsoft. "Door Microsofts lang gevestigde partnerschap met CAS substantieel uit te breiden versterkt dit programma onze toewijding om fabrikanten van consumentengoederen te helpen zich met klanten van de kleinhandel te binden en een belangrijk deel te worden van de daarmee verbonden koperservaring door ze in staat te stellen effectiever te innoveren en producten te leveren die tegemoet komen aan de vraag van consumenten." CAS heeft vandaag ook de lancering van zijn CAS Global Services Division aangekondigd om diensten aan te bieden die de implementatietijd versnellen, bedrijfsresultaten aanjagen en de voorspelbaarheid verhogen in de levenscyclus van het IT-project. Over CAS CAS is de leidende wereldwijde leverancier van vraagbeheersingsoplossingen voor de consumentenproductenindustrie. Met meer dan 23 jaar aan voor de industrie specifieke ervaring heeft CAS een ongeëvenaarde expertise in het leveren van oplossingen die een winstgevende groei beheren in de op klanten gerichte onderneming. Om dit mogelijk te maken ondersteunt hun CPWerx(TM)-oplossing een architectuur op meerdere niveaus van transactie-, analyse- en optimalisatietechnologie. Door "closed-loop"-bedrijfsprocessen te ondersteunen levert CPWerx geïntegreerde oplossingen om tegemoet te komen aan de grootste eisen van de industrie -- inclusief Trade Promotion Management, Field Sales Management en Category Management. Klanten van CAS zijn leidende consumentenproductenbedrijven vanuit de hele wereld, zoals Beiersdorf, Campbell Soup Company, Coty, Danone, Dr. Oetker, Electrolux, Heineken, Henkel, InBev en Molson Coors. CAS heeft zijn wereldwijde hoofdkantoor in Duitsland en kantoren in Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië. Bezoek voor meer informatie www.casrealresults.com. Perscontact: Carol Edwards Ruder Finn Telefoon: +1-212-593-5858 E-mail: edwardsc@ruderfinn.com Website: http://www.casrealresults.com Carol Edwards, Ruder Finn, +1-212-593-5858, edwardsc@ruderfinn.comBelga is niet verantwoordelijk voor de inhoud van bovenstaande mededeling Copyright (C) Belga News Agency 2008