CAS start nieuwe internationale serviceorganisatie
21/10/2008 17:10
PR Newswire
ORLANDO, Florida, SYDNEY, Australië en KAISERSLAUTERN, Duitsland, October 21 /PRNewswire/ --
- Een nieuwe essentiële stap voor het bevorderen van groei en het zetten
van een nieuwe standaard voor klantgericht serviceaanbod op de CPG-markt
CAS, de meest vooraanstaande internationale leverancier van
beheeroplossingen aan de vraagzijde voor de consumentenproductenbranche heeft
vandaag de lancering bekendgemaakt van CAS Global Services. CAS Global
Services kan bogen op 23 jaar ervaring op het gebied van consumentengoederen,
en expertise op het gebied van bedrijfssoftware. Hierdoor zal het bedrijf in
staat zijn haar aanbevolen werkwijzen, methodologieën, bekroonde oplossingen
en ervaren advies-, trainings- en ondersteuningsmedewerkers in te zetten om
klanten te helpen bij het verkorten van de implementatietijd, het verbeteren
van het bedrijfsresultaat en het verminderen van de onvoorspelbaarheid voor
de volledige levenscyclus van het project. De aankondiging van CAS werd
gedaan in het kader van de Consumer Goods Technology Conference 2008 in
Orlando, Florida.
"Deze nieuwe organisatie, in combinatie met ons nieuwe CAS Global
Alliances Partner Program, brengt CAS in een positie om een nieuwe standaard
te zetten voor de levering van bedrijfsoplossingen aan de wereldwijde markt
voor consumentenproducten," aldus Stefan Joneck, wereldwijd CEO en oprichter
van CAS. "We dragen de fundamentele verantwoordelijkheid om onze klanten te
helpen bij het realiseren van het beoogde bedrijfsrendement wanneer ze ervoor
kiezen te investeren in onze producten. CAS Global Services is opgezet om het
bedrijfsresultaat voor onze klanten te bevorderen en hen te helpen bij het
verhogen van de effectiviteit van verkoop en marketing, het verlagen van
kosten en het verbeteren van de efficiëntie. In tegenstelling tot
traditionele softwarebedrijven die zich volledig richten op de beveiliging
van de softwaretransactie, richt CAS zich op het succes van de klant."
Met de aankondiging van vandaag heeft CAS Global Services de eerste van
vijf belangrijke wereldwijde initiatieven in gang gezet, elk opgezet voor het
realiseren van snelheid, precisie en resultaten. Volgens Todd Fryburger, CEO
van CAS Americas, gaat het om de volgende initiatieven:
1) Verbetering van de beleving van de klant -- "Elke klant van CAS wordt
een eigen Client Executive toegewezen - één aanspreekpunt,
verantwoordelijk voor het helpen van de klant tijdens de
implementatie- en ondersteuningsfase na aankoop, ongeacht of deze
implementatie wordt geleid door CAS of door een van de partners in de
alliantie."
2) Uitbreiding van de CAS Consulting Services -- "We realiseren ons dat
er onvoldoende ervaren krachten met kennis van CAS op de markt
aanwezig zijn. We gaan ons team van consulenten aanzienlijk uitbreiden
om ervoor te zorgen dat het aanbod gelijke pas blijft houden met de
vraag, en erop toe te zien dat de kwaliteit niettemin op peil blijft
door middel van training, ontwikkeling en certificatiestandaards.
Tegelijkertijd verrichten we aanzienlijke investeringen om onze
mogelijkheden op het gebied van projectmanagement en kwaliteitsborging
in elke fase van de CAS-implementatie te vergroten."
3) Opzetten van CAS Education Services -- "Onderzoek en ervaring wijst
uit dat investering in training van eindgebruikers en ontwikkelaars de
klanten kan helpen hun totale eigendomskosten aanzienlijk te verlagen
en de realisering van bedrijfsrendement te versnellen."
4) Het opzetten van CAS Solution Centers -- "Kosten, risico en tijd zijn
altijd essentiële overwegingen bij de implementatie van
bedrijfssoftware. Onze Global Solution Centers gaan offsite
implementatiemogelijkheden bieden, speciaal ontworpen om kosten te
besparen, het risico te verlagen en de realisatie te versnellen, door
middel van een combinatie van ervaren krachten, aanbevolen werkwijzen,
en hergebruik van bibliotheken, tools, en sjablonen."
5) Globalisering van CAS Support Services -- "CAS-klanten zijn
vooraanstaande internationale ondernemingen, en onze producten kunnen
in schaal worden aangepast aan de unieke behoeften van elke klant. Met
het oog hierop breiden we onze productondersteuningsmogelijkheden uit
om de klanten een consistente beleving te kunnen bieden op alle
belangrijke plaatsen waar we actief zijn."
"De CPG-branche kent een unieke complexiteit. We begrijpen de uitdagingen
waarmee de branche te maken heeft. Onze software helpt klanten bij het
opbouwen en versterken van hun internationale merken," aldus Fryburger. "Deze
doelstelling is nu nog essentiëler, gelet op de wereldwijde economische
uitdagingen op de achtergrond, waarbij economische groei in de nabije
toekomst waarschijnlijk niet haalbaar is. Snelheid verlaagt het risico dat
zakelijke doelstellingen op den duur bewegende doelen worden. CAS Global
Services voelt zich verantwoordelijk om klanten te helpen tastbare, meetbare
resultaten te behalen, binnen hun bereik en binnen het gestelde tijdsbestek."
CAS kondigde vandaag eveneens haar CAS Alliances Partner Program aan, ter
versteking van samenwerkingsverbanden op het gebied van IT-implementatie.
Over CAS
CAS is een vooraanstaande internationale leverancier van
managementoplossingen voor de vraagzijde ten behoeve van de
consumentenproductenbranche. Met meer dan 23 jaar specifieke ervaring binnen
de branche, beschikt CAS over ongeëvenaarde expertise op het gebied van de
levering van oplossingen voor het beheren van winstgevende groei over de
gehele breedte van de klantgerichte onderneming. Om dit te bereiken
ondersteunt haar CPWerx(TM) oplossing een architectuur van meerdere niveaus
van transactie-, analyse- en optimalisatietechnologie. Door ondersteuning van
closed-loop bedrijfsprocessen, biedt CPWerx geïntegreerde oplossingen om te
voldoen aan de strengste vereisten van de bedrijfstak -- waaronder Trade
Promotion Management, Field Sales Management en Category Management. Tot de
CAS-klanten behoren vooraanstaande producenten van consumentenproducten als
Beiersdorf, Campbell Soup Company, Coty, Danone, Dr. Oetker, Electrolux,
Heineken, Henkel, InBev en Molson Coors. CAS heeft een internationaal
hoofdkantoor in Duitsland en bijkantoren in Noord-Amerika, Europa, Azië en
Australië. Zie www.casrealresults.com voor meer informatie.
Contactpersoon voor de pers:
Carol Edwards
Ruder Finn
Telefoon: +1-212-593-5858
E-mail: edwardsc@ruderfinn.com
Website: http://www.casrealresults.com
Media: Carol Edwards van Ruder Finn, +1-212-593-5858, edwardsc@ruderfinn.com, voor CAS
-