CAS lanceert wereldwijd alliantieprogramma
21/10/2008 16:23
PR Newswire
ORLANDO, Florida, SYDNEY, Australië en KAISERSLAUTERN, Duitsland, October 21 /PRNewswire/ --
- CAS wil groeiplannen voeden door middel van strategische
partnerschappen en klanten verhoogde bedrijfsresultaten bieden
CAS, de leidende wereldwijde leverancier van vraagbeheersingsoplossingen
voor de consumentenproductenindustrie heeft vandaag de lancering van het CAS
Global Alliance Program aangekondigd. Door het benutten van ruim 23 jaar aan
ervaring in consumentengoederen en expertise in ondernemingssoftware zal het
CAS Alliances Program de best practices van het bedrijf samenbrengen, evenals
methodologieën, prijswinnende oplossingen en geroutineerde consultings-,
trainings- en ondersteuningsmiddelen om alliantiepartners te helpen bij het
versnellen van implementatietijd, het aanjagen van bedrijfsresultaten en het
verbeteren van de voorspelbaarheid in de levenscyclus van het gehele project
over de hele wereld. De aankondiging van CAS werd gedaan in combinatie met de
Consumer Goods Technology Conference 2008, in Orlando, Florida.
"Dit nieuwe programma, gekoppeld aan de lancering van CAS Global
Services, positioneert CAS zo dat het een nieuwe standaard zet voor de
levering van ondernemingsoplossingen in de markt voor consumentenproducten,"
zei Stefan Joneck, wereldwijde CEO en oprichter van CAS. "CAS legt zich toe
op het ontwikkelen en behouden van strategische relaties met 's werelds
leidende zakelijke en technologische bedrijven. Elk van onze partners zal ons
helpen het ecosysteem van CAS uit te breiden, maar het is nog belangrijker
dat ze onze toewijding delen om onze klanten te helpen bij het realiseren van
de bedrijfswaarde die ze voor ogen zagen toen ze ervoor kozen in onze
producten te investeren."
Door het Global Alliance Program zal CAS samenwerken met partners in
bedrijfsprocessen, technologieën en consulting om strategieën te integreren
en expertise in consumentenproducten, methodologieën, best practices en
trainingsprogramma's, ontworpen om snelheid, precisie en resultaten te
leveren. Dit programma zal ook bestaan uit een geformaliseerd technologie- en
consultantencertificaat en gezamenlijke marketingmogelijkheden voor
deelnemers van alliantieprogramma's.
"Dit programma gaat helemaal om het leveren van waarde aan de klant," zei
Todd Fryburger, CEO, CAS Amerika's. "Dat we een CAS Alliance Partner zijn is
het waarmerk waardoor onze klanten er verzekerd van kunnen zijn dat ze met de
besten uit de industrie werken, die onze passie voor succes met klanten
duidelijk delen."
"Het Global Alliance Program zal CAS en Microsoft een geweldig voertuig
voor samenwerking bieden om best practices en oplossingen te definiëren die
onze klanten van consumentengoederen helpen effectiever te handelen in de
digitale omgeving van vandaag," zei Ted Combs, Worldwide Managing Director
voor Consumer Goods bij Microsoft. "Door Microsofts lang gevestigde
partnerschap met CAS substantieel uit te breiden versterkt dit programma onze
toewijding om fabrikanten van consumentengoederen te helpen zich met klanten
van de kleinhandel te binden en een belangrijk deel te worden van de daarmee
verbonden koperservaring door ze in staat te stellen effectiever te innoveren
en producten te leveren die tegemoet komen aan de vraag van consumenten."
CAS heeft vandaag ook de lancering van zijn CAS Global Services Division
aangekondigd om diensten aan te bieden die de implementatietijd versnellen,
bedrijfsresultaten aanjagen en de voorspelbaarheid verhogen in de
levenscyclus van het IT-project.
Over CAS
CAS is de leidende wereldwijde leverancier van
vraagbeheersingsoplossingen voor de consumentenproductenindustrie. Met meer
dan 23 jaar aan voor de industrie specifieke ervaring heeft CAS een
ongeëvenaarde expertise in het leveren van oplossingen die een winstgevende
groei beheren in de op klanten gerichte onderneming. Om dit mogelijk te maken
ondersteunt hun CPWerx(TM)-oplossing een architectuur op meerdere niveaus van
transactie-, analyse- en optimalisatietechnologie. Door
"closed-loop"-bedrijfsprocessen te ondersteunen levert CPWerx geïntegreerde
oplossingen om tegemoet te komen aan de grootste eisen van de industrie --
inclusief Trade Promotion Management, Field Sales Management en Category
Management. Klanten van CAS zijn leidende consumentenproductenbedrijven
vanuit de hele wereld, zoals Beiersdorf, Campbell Soup Company, Coty, Danone,
Dr. Oetker, Electrolux, Heineken, Henkel, InBev en Molson Coors. CAS heeft
zijn wereldwijde hoofdkantoor in Duitsland en kantoren in Noord-Amerika,
Europa, Azië en Australië. Bezoek voor meer informatie
www.casrealresults.com.
Perscontact:
Carol Edwards
Ruder Finn
Telefoon: +1-212-593-5858
E-mail: edwardsc@ruderfinn.com
Website: http://www.casrealresults.com
Carol Edwards, Ruder Finn, +1-212-593-5858, edwardsc@ruderfinn.com
-