CAS oefent agressieve bedrijfsexpansie uit met wezenlijke wereldwijde initiatieven
21/10/2008 13:48
PR Newswire
ORLANDO, Florida, SYDNEY, Australië en KAISERSLAUTERN, Duitsland, October 21 /PRNewswire/ --
- Nieuwe benoeming hoger management en aanbod strategische programma
versterken marktpenetratie en groei in 2H 2008 en later
CAS, de leidende wereldwijde leverancier van vraagbeheersingsoplossingen
voor de consumentenproductenindustrie heeft vandaag de succesvolle voltooiing
aangekondigd van verscheidene wezenlijke initiatieven voor het bedrijf die
zijn gericht op het wereldwijd uitbreiden en opbouwen van vaart. De
aankondiging van CAS werd gedaan in combinatie met de Consumer Goods
Technology Conference 2008 in Orlando, Florida.
"CAS heeft verscheidene strategische maatregelen op zich genomen en
significante investeringen gedaan om het bedrijf op te bouwen en om zijn
echte marktpotentieel te kapitaliseren," zei Stefan Joneck, wereldwijde CEO
en oprichter van CAS. "Door deze groei te voeden hebben we verder
onderstreept dat we zijn toegewijd om het beste oplossingenaanbod en de beste
partners te leveren. Het eindresultaat -- vlug verbeterde bedrijfswaarde voor
onze klanten."
Het nieuws van vandaag wijst op de voltooiing van een serie significante
veranderingen voor CAS. In juni heeft CAS Todd Fryburger benoemd als CEO van
CAS Amerika's. Sindsdien heeft Fryburger een uitvoerend team opgebouwd dat
bestaat uit geroutineerde veteranen uit de industrie, waarbij meest
recentelijk Scott McKenzie werd benoemd als vice-president van Sales en Davis
Bennett als vice-president van Services. CAS heeft ook zes nieuwe wereldwijde
accountmanagers benoemd, ieder met gemiddeld 23 jaar ervaring in de verkoop
van ondernemingssoftware en de CPG-markt.
"CAS heeft een significante vaart laten zien in de tweede helft van dit
jaar en heeft de weg bereid voor een nog indrukwekkender 2009," zei Todd
Fryburger, CEO, CAS Amerika's. "Onze softwareproducten helpen klanten hun
wereldwijde merken uit te bouwen en sterk te maken. Dit doel is nog meer
cruciaal met de achtergrond van de wereldwijde economische uitdagingen in
gedachten, waar de industriële groei voor de nabije toekomst ongrijpbaar zal
zijn. Daarin heeft CAS verbazingwekkend potentiële energie, zowel in de
Amerika's als wereldwijd. We kijken uit naar een succesvol jaar voor ons als
we doorgaan met het uitvoeren van onze strategische visie, het genereren van
vraag, het verhogen van groei en het kapitaliseren op de mogelijkheden om
bedrijfswaarde voor onze CPG-klanten aan te drijven."
Naast het huren van belangrijke hogere leiders heeft CAS ook verscheidene
cruciale strategische initiatieven voor het bedrijf aangekondigd, waaronder
de lancering van CAS Global Services en het CAS Global Alliance Program.
"Anders dan traditionele softwarebedrijven die enkel zijn gericht op het
veiligstellen van de softwaretransactie is CAS gericht op het succes van de
klant," zei Joneck.
Door het benutten van ruim 23 jaar ervaring in consumentengoederen en
expertise in ondernemingssoftware zal CAS Global Services best practices van
het bedrijf samenbrengen, evenals methodologieën, prijswinnende oplossingen
en geroutineerde consulting-, training- en ondersteuningsmiddelen om klanten
te helpen bij het versnellen van de implementatietijd, het najagen van
bedrijfsresultaten en het verbeteren van de voorspelbaarheid in de
levenscyclus van het gehele project.
Door het Global Alliance Program zal CAS samenwerken met partners in
bedrijfsprocessen, technologieën en consulting om strategieën te integreren
en expertise in consumentenproducten, methodologieën, best practices en
trainingsprogramma's, ontworpen om snelheid, precisie en resultaten te
leveren. Dit wereldwijde programma zal ook een geformaliseerd technologie- en
consultantencertificaat omvatten, evenals gezamenlijke marketingmogelijkheden
voor deelnemers van alliantieprogramma's.
Over CAS
CAS is de leidende wereldwijde leverancier van
vraagbeheersingsoplossingen voor de consumentenproductenindustrie. Met meer
dan 23 jaar aan voor de industrie specifieke ervaring heeft CAS een
ongeëvenaarde expertise in het leveren van oplossingen die een winstgevende
groei beheren in de op klanten gerichte onderneming. Om dit mogelijk te maken
ondersteunt hun CPWerx(TM)-oplossing een architectuur op meerdere niveaus van
transactie-, analyse- en optimalisatietechnologie. Door
"closed-loop"-bedrijfsprocessen te ondersteunen levert CPWerx geïntegreerde
oplossingen om tegemoet te komen aan de grootste eisen van de industrie --
inclusief Trade Promotion Management, Field Sales Management en Category
Management. Klanten van CAS zijn leidende consumentenproductenbedrijven
vanuit de hele wereld, zoals Beiersdorf, Campbell Soup Company, Coty, Danone,
Dr. Oetker, Electrolux, Heineken, Henkel, InBev en Molson Coors. CAS heeft
zijn wereldwijde hoofdkantoor in Duitsland en kantoren in Noord-Amerika,
Europa, Azië en Australië. Bezoek voor meer informatie
www.casrealresults.com.
Perscontact:
Carol Edwards
Ruder Finn
Telefoon: +1-212-593-5858
E-mail: edwardsc@ruderfinn.com
Website: http://www.casrealresults.com
Carol Edwards van Ruder Finn, +1-212-593-5858, edwardsc@ruderfinn.com, voor CAS
-