Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Nickelodeon Magazine verschijnt in 3D!

Hoofddorp, 20 oktober 2008 - De Nickelodeon vrienden komen dit keer wel heel dichtbij! Vanaf vandaag ligt het nieuwste 3D Nickelodeon Magazine in de winkel. Met een 3D-bril! Nickelodeon Magazine komt als eerste kindertijdschrift in Nederland met dit speciale drukproces, waarbij het lijkt of je de Nick-helden vast kunt pakken.

Door gebruik te maken van het bijgevoegde 3D-brilletje komen de stripfiguren als het ware op je af. Er zit diepte in de bladzijdes en dat maakt dit nummer echt spectaculair! Natuurlijk ontbreken ook de vaste rubrieken niet in dit extra dikke nummer: puzzelen, strips, moppen en de speciale stripteken-cursus. Genoeg om de snel donker wordende herfstdagen flink wat kleur te geven!

Dus, 3D brilletje op en laat je verbazen!

Sinds drie jaar bestaat Nickelodeon, naast tv-zender en website, ook uit een tijdschrift. De afgelopen twee jaar heeft het blad een groot marktaandeel verworven van zowel jongens als meisjes. In het magazine komen alle televisieseries, zoals SpongeBob, Het Huis Anubis en Avatar, op een vrolijke en actieve manier aan de orde.

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl.

Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.

Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ^ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op: www.pinkribbonmagazine.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (