Ingezonden persbericht
Persbericht
Maarssen, 20 oktober 2008
Ondernemers ontwikkelen new business voor Interpolis in tweede Brain Battle
De eerste Brain Battle van de Zibb Business Challenge is gewonnen door Ralf van Kempen en Marijke Klein. T-Mobile was opdrachtgever van deze Battle. De Zibb Business Challenge vakjury had zelf voor de case van Sharif Khalladi en Dion Fokkema gekozen, maar de internetstemmen gaven uiteindelijk de doorslag, waardoor Ralf van Kempen en Marijke Klein deze eerste Brain Battle wonnen. De tweede Brain Battle, uitgeschreven door Interpolis, heeft als opdracht new business te ontwikkelen voor Interpolis. Hiermee wil de verzekeraar dat ondernemers vanuit hun eigen expertise aangeven welke rol zij weggelegd zien voor Interpolis op de zakelijke markt, naast het uitbetalen van schades.
Bij de tweede Brain Battle van de Zibb Business Challenge stelt Interpolis de ondernemers voor de uitdaging om, vanuit hun eigen ervaring als ondernemer, aan te geven welke nieuwe producten en diensten Interpolis zou kunnen leveren aan de zakelijke markt. Het gaat dus niet om het aloude uitbetalen van schades, maar om innovatieve diensten op gebied van schadepreventie of het oplossen ervan. De vier Brain Battle teams plaatsen hun ideeën vanaf 28 oktober online. Vanaf die dag kunnen bezoekers van de website www.zibb.nl/businesschallenge aangeven welk idee hen het meest aanspreekt. Daarmee bepalen de bezoekers van de site 50% van het totale aantal te behalen punten. De overige 50% wordt op vrijdag 31 oktober bij Interpolis in Tilburg bepaald tijdens een show à la het bekende TV-programma Dragons' Den.
Winnend team eerste Brain Battle
Op 17 oktober werd het winnende team van de T-Mobile Brain Battle: 'Use Your Network Brain' bekend gemaakt. Ralf van Kempen en Marijke Klein kwamen met de beste case over hoe je het brein van je netwerk optimaal kan inzetten om hiermee je eigen bedrijf te verbeteren. 'De winnaars van deze Brain Battle hebben duidelijk aangetoond hoe je op innovatieve en creatieve wijze je netwerk kan mobiliseren en dat heeft hen duidelijk geen windeieren gelegd. Efficiënt netwerken past perfect in onze bedrijfsfilosofie, wat ook de reden is om ons als bedrijf aan deze Brain Battle te binden', aldus Jelco de Jong, Marketing Manager Business bij T-Mobile. De uitgewerkte cases zijn te bekijken op www.zibb.nl/businesschallenge.
Zibb Business Challenge
De Zibb Business Challenge is een wedstrijd, waarbij acht ondernemers strijden om de felbegeerde titel Winnaar Zibb Business Challenge, en de hoofdprijs: een jaar lang rijden in de Mitsubishi Outlander plus het Business Booster pakket ter waarde van ¤ 55.0000, waarmee ondernemers hun naamsbekendheid een enorme impuls kunnen geven.
Noot voor de redactie (
Titel New business voor Interpolis in tweede Brain Battle
Subject was: Ondernemers ontwikkelen new business voor Interpolis in tweede Brain Battle