Ingezonden persbericht


--
Mr.Harder lanceert whisper.
www.misterharder.com/whisper

Amsterdam, 15 oktober 2008

Mr.Harder, een bureau voor trendwatching en online-marketingconcep- ten, heeft net de nieuwe dienst gelanceerd met de naam whisper. Whisper is een workshop voor directeuren en ondernemers die in korte tijd 'bij' willen zijn op online gebied. En die daarvoor het liefst een to-
the-point en inspirerend verhaal horen van creatieven voor wie het web dagelijks werkterrein is.
De workshop is er in drie varianten.

WIDE
Je doet nieuwe, algemene kennis op over de inzet van websites, laatste online
ontwikkelingen en trends. Toepassing is belangrijker dan techniek. Raak geïnspi-
reerd door ook te kijken naar wat er gebeurt in andere markten dan waarin je zelf
actief bent. Een of meerdere sessies, individueel of met (management)team te
volgen op elke gewenste locatie.

MEDIUM
In de workshop zoomen we in op online toepassingen, ontwikkelingen en trends
die relevant zijn voor jouw markt of branche. Doe nieuwe ideeën op voor de inzet
van internet als (corporate) communicatiemedium. Vooral geschikt voor grote
ondernemingen en overheid. Individueel of met (management)team te volgen op
elke gewenste locatie, meerdere sessies mogelijk.
Mr.Harder, persbericht

CLOSE
Aan de hand van jouw doel of vraag kijken we gericht naar mogelijkheden, trends
en toepassingen op het web. Voed op die manier productontwikkeling, marketing
en internetprojecten met verse ideeën. Workshop van twee uur, individueel of
met (management)team te volgen op elke gewenste locatie.

Waarom wij?
Dagelijks zijn we bezig met online mogelijkheden en trends. We blijven ons verbazen. (Waar haal
jij de tijd vandaan om alles bij te houden?)
We zien ontwikkelingen en nieuwe toepassingen waar je ongetwijfeld iets mee kunt. We hebben er
plezier in om je enthousiast te maken voor wat er inmiddels online kan. Daarbij blijft toepassing en
doelgroep voor ons belangrijker dan techniek.
We brengen 20 jaar ervaring in de creatieve industrie mee, met werk voor multinationals als Micro-
soft, Nissan en Philips en voor lokale merken als WIT en Bureau Jeugdzorg. Die ervaring helpt ons
om vooruit te kijken.
Onze workshops zijn verder spreadsheet-, flowchart- en schemavrij en bevatten voornamelijk inspi-
ratie. We zijn geen consultants, we zijn online creatieven. Daarom.

Over Mr.Harder
Mr.Harder is gespecialiseerd in trendwatching en het ontwikkelen van creatieve online concepten
met als voorwaarde dat deze concepten volledig worden geïntegreerd in de marketingmix van de
klant. Bij Mr.Harder regeert creativiteit, anders denken en antwoord geven op de vraag. Mr.Harder
wil bedrijven daadwerkelijk helpen met het verleiden van hun klanten. Het uiteindelijke doel is het
verhogen van naamsbekendheid, het versterken van de identiteit en het activeren van conversie.
EINDE BERICHT